آغاز ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم


آغاز ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف قم گفت: ثبت نام برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 13 اردیبهشت به مدت یک ماه آغاز شده است.

سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در این مسابقات از 13 اردیبهشت تا 13 خرداد و از طریق سایت رسمی مسابقات به آدرس http://www.quraniran.ir انجام می‌شود.
وی افزود: این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای 18 سال است و در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی، تفسیر و مدیحه‌سرایی قرآن کریم برگزار خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه به دلیل تک شهرستان بودن قم، مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات به صورت همزمان برگزار می‌شود گفت: در نظر داریم مسابقات این مرحله را در بازه زمانی تیر و مرداد برگزار کنیم که شیوه برگزاری با توجه به شرایط و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین خواهد شد.
وی ادامه داد: سال گذشته 350 نفر از خواهران و برادران قمی در این مسابقات شرکت کردند و در مرحله نهایی و کشوری هم موفقیت‌های مهمی به دست آوردند.
صالح‌نژاد عنوان کرد: در چهل و سومین دوره این مسابقات، شرکت‌کنندگان استان قم در رشته قرائت دو رتبه بین‌المللی کسب کردند که دستاورد مهمی برای قم به شمار می‌رود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس