مجری قمی از برنامه سحرگاهی اش در حرم رضوی می گوید


مجری قمی از برنامه سحرگاهی اش در حرم رضوی می گوید

مجری ویژه برنامه سحرگاهی سجاده گفت: اجرای برنامه در حرم مطهر رضوی تنها دارایی ماست. اجرا در این مکان توفیق بزرگی است و محبت مردم هم از لطف خضرت است.

سید محمد جواد شرافت، مجری ویژه برنامه سحر شبکه پنج و شاعر، در گفت وگو با ایسنا گفت: برنامه سجاده ویژه برنامه سحرگاهی شبکه پنج سیماست و از حرم امام رضا(ع) به صورت زنده پخش می‌شود. تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه آقای توحید عرب است. دوستان زیادی پشت صحنه برنامه فعالیت می‌کنند و بنده نیز به نمایندگی از دوستان و همکاران عزیزم در این برنامه، جلوی دوربین می‌نشینم.
وی ادامه داد: برنامه مجری-کارشناس محور است و مهمان ندارد. میان‌برنامه و کلیپ‌هایی تولید می‌شوند و در میانه برنامه پخش می‌شوند. مدت برنامه ۶۰ تا ۷۰ دقیقه است و حدود یک ساعت پیش از اذان صبح به افق تهران برنامه شروع می‌شود.
شرافت افزود: مکان ثابت برنامه نیم طبقه صحن انقلاب است. سعی شده است که یک یا دو پلاتو آغازین در صحن‌ها و بین زائران و ارادتمندان حضرت گرفته می‌شود. اگر فرصت ایجاد شود و هماهنگی‌ها صورت پذیرد سعی می‌شود در صحن‌ها و رواق‌های مختلف حضور پیدا کنیم.
وی با تاکید بر اینکه شبکه‌های مختلف رسالت متفاوتی دارند و با هدف گذاری متفاوت ویژه برنامه‌ها را تولید می‌کنند، گفت: هدفی که در شورای معارف شبکه پنج مطرح شد تولید برنامه‌ای آرام، آرامش بخش و بی‌هیاهو بود. برنامه‌ای که مثل فضای سحر باشد ملایم و لطیف باشد. با یاری امام رضا (ع) امیدواریم که بتوانیم به این هدف برسیم.
وی بیان کرد: ماه رمضان بهترین ماه‌هاست، وقت سحر بهترین وقت‌هاست و حرم امام رضا(ع) قابل وصف نیست. همه این بهترین‌ها در کنار هم نور علی نور است و توفیقی برای ماست. ان‌شاءالله قدر بدانیم و از آغوش خدا و ائمه دور نشیم. آن‌ها ما را دور نمی‌کنند، ان‌شاءالله خودمان دور نشویم. از این روزها که فاصله بگیریم و پشت سرمان را ببینیم حسرت این روزها را خواهیم خورد.
مجری ویژه برنامه سحر گفت: سحر زمان خاصی است و مخاطبی که این ساعت برنامه را می‌بیند خاص است. کسی که توفیق درک سحر را دارد مهمان ویژه خداست.
وی ادامه داد: این برنامه طیف گسترده‌ای مخاطب دارد. پیامک‌هایی که رسیده و پیام‌ها در فضای مجازی حال خوب مخاطب را می‌رساند. در اطرافیان نیز بازخوردهای خوبی را شاهدیم.
شرافت یادآور شد: تنها دارایی ما همین اجرای برنامه در حرم امام رضا(ع) است. همین که لحظاتی دل مخاطب راهی این آستان می‌شود برای ما کافی است. خیلی از مخاطبان ابراز خوشحالی می‌کنند که رپز خود را با سلام امام رضا(ع) شروع می‌کنند دلنشین است. خدا را شکر می‌کنیم که سهمی در حال خوب مردم داشته‌ایم.
وی بیان کرد: امیدواریم این برنامه وقت مخاطب را هدر ندهد و نکات که گفته می‌شود اول خودمان متذکر شویم و سپس مخاطب ما. عزیزان زیادی در این برنامه زحمت می‌کشند. ماه رمضان ماه برکت است. امیدوارم این برکت شامل حال همه فعالیت‌های شخصی و رسانه‌ای همه‌مان بشود و خداوند و ائمه معصومین راضی باشند. این برنامه از لطف و دعای مردم برنامه خوبی شده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر