احتمال طغیان رودخانه های استان کرمان در روزهای آینده


احتمال طغیان رودخانه های استان کرمان در روزهای آینده

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه دمای هوا در چند روز آینده تغییر محسوسی ندارد، بیان کرد: با توجه به اینکه بارش ها محلی و رگباری شدید و در زمان کوتاه است، لذا احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

"حمیده حبیبی" در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت جوی استان کرمان در روزهای آینده گفت: همچنان ناپایداری ها به صورت متناوب و به شکل رگبار پراکند، رعد و برق، وزش بادهای شدید موقتی و بارش تگرک به خصوص در ساعات بعدازظهر و شب بر استان حاکم است.

وی با بیان اینکه رشد ابرهای همرفتی و رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای موقتی و تگرک در استان کرمان تا روز سه شنبه هفته آینده (21 اردیبهشت ماه) پیش بینی می‌شود، ادامه داد: ناپایداری ها در برخی اوقات شدید و گاهی اوقات ضعیف می باشند و این ناپایداری های جوی در همه نقاط استان به صورت پراکنده وجود دارد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه دمای هوا در چند روز آینده تغییر محسوسی ندارد، بیان کرد: با توجه به اینکه بارش ها محلی و رگباری شدید و در زمان کوتاه است لذا احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

وی به مردم هشدار داد: در مسیر سیلاب و بستر رودخانه ها به هیچ وجه توقف نکنید و حتی الامکان از رفتن به این مناطق خودداری کنید زیرا سیلاب های این فصل ناگهانی و غافلگیرکننده است. همچنین در ساعات بعدازظهر به ارتفاعات صعود نداشته باشید زیرا احتمال برحورد صاعقه وجود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو