گسترش عقب ماندگی جوامع منطقه از ماموریت های اصلی رژیم صهیونیستی است


گسترش عقب ماندگی جوامع منطقه از ماموریت های اصلی رژیم صهیونیستی است

رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان گفت: ماموریت اسرائیل مدیریت نا امنی در سطح منطقه برای تعمیق وابستگی ها و نیز بسط عقب ماندگی جوامع است اما انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) با تاکید بر ضرورت نابودی اسرائیل و آزادسازی فلسطین و قدس شریف در حوزه اعلامی و اِعمالی، (تاسیس نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) عملا معادلات منطقه ای را به...

"رضا دهقان اناری" امروز 16 اردیبهشت ماه با گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: فرموده امام راحل "فلسطین پاره تن اسلام است و باید از اشغال اسرائیل، این غده سرطانی آزاد شود" یک فتوای دینی است که از سوی یکی از بزرگترین دانشمندان جهان اسلام که همه جوامع اسلامی و جوامع بشری مدیون آن هستند، صادر شده است.

وی افزود: قدرت های استعماری با هدف بسط و تعمیق سلطه خود در عصر پس از استعمار کهن، توطئه اشغال فلسطین، آواره سازی یک ملت و جعل یک رژیم اشغالی در این جغرافیای اسلامی را طراحی و با کمک مزدوران منطقه ای خود آن را اجرایی کردند.

رییس جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر کرمان بیان کرد: روند تحولات بیش از چهار دهه گذشته نشان می دهد که امام خمینی(ره) با اعلام روز جهانی قدس عملا اجازه ندادند تا توطئه های دشمنان (اعم از جریان صهیونیسم و خائنان منطقه ای) در تضعیف جایگاه و اهمیت مسأله فلسطین راه به جایی ببرد و امروزه شاهد هستیم که فلسطین همچنان به عنوان اولویت جهان اسلام مطرح است تا جائیکه همه گیری بیماری کرونا نیز اجازه نداد فلسطین در سطح افکار عمومی کمرنگ شود.

وی گفت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و نیز همه شهدای محور مقاومت و فلسطین، خصوصا فرمانده ارشد محور مقاومت شهید قاسم سلیمانی، اعلام می دارد فلسطین همچنان در راس مطالبات امت اسلام قرار دارد و روند تحولات و نیز قدرتی که محور مقاومت در ایران، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن از خود به نمایش گذاشته و نیز مشکلات لاینحلی که دشمن صهیونیستی در ابعاد اقتصادی و سیاسی در آنها گرفتار آمده، امید به آزادی فلسطین و محو اسرائیل از صفحه روزگار را بسیار فزونی بخشیده است. بی شک این سیر رو به اقتدار محور مقاومت نتایج شگرفی را در آینده نزدیک رقم خواهد زد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش