جایگاه‌های ده‌گانۀ «CNG» کرمان استاندارد سازی می‌شود


جایگاه‌های ده‌گانۀ «CNG» کرمان استاندارد سازی می‌شود

کرمان - مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از آغاز استانداردسازی جایگاه‌های ده‌گانۀ CNG شهرداری کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خدادادی گفت: با توجه به اهمیت و لزوم استانداردسازی جایگاه‌های CNG و تأکید اداره‌کل استاندارد و شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی، استانداردسازی جایگاه‌های مذکور در برنامۀ کاری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون، جایگاه‌های ده‌گانۀ CNG شهرداری کرمان در حال استانداردسازی است، افزود: یکی از موارد اصلی این طرح، تست هیدرواستاتیک مخازن گاز جایگاه‌هاست و اولین سری از این مخازن جهت تست به مراکز مربوط ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: به‌دلیل استانداردسازی، احتمال تعطیلی برخی از جایگاه‌های CNG شهرداری کرمان به مدت چند روز وجود دارد که پیشاپیش از شهروندان محترم عذرخواهی می‌کنیم.

خدادادی بیان کرد: جایگاه‌های CNG بعد از تست مخازن و اُورهال شدن، به چرخۀ خدمت‌رسانی به شهروندان بازخواهند گشت.


به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خدادادی گفت: با توجه به اهمیت و لزوم استانداردسازی جایگاه‌های CNG و تأکید اداره‌کل استاندارد و شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی، استانداردسازی جایگاه‌های مذکور در برنامۀ کاری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون، جایگاه‌های ده‌گانۀ CNG شهرداری کرمان در حال استانداردسازی است، افزود: یکی از موارد اصلی این طرح، تست هیدرواستاتیک مخازن گاز جایگاه‌هاست و اولین سری از این مخازن جهت تست به مراکز مربوط ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: به‌دلیل استانداردسازی، احتمال تعطیلی برخی از جایگاه‌های CNG شهرداری کرمان به مدت چند روز وجود دارد که پیشاپیش از شهروندان محترم عذرخواهی می‌کنیم.

خدادادی بیان کرد: جایگاه‌های CNG بعد از تست مخازن و اُورهال شدن، به چرخۀ خدمت‌رسانی به شهروندان بازخواهند گشت.

کد خبر 5205660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید