حضور در انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند


حضور در انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند

سنندج- ایرنا- فرماندار سروآباد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش روی کشور تضمین کننده امنیت کشور و قدرت بخشیدن به پایه های مستحکم نظام است.

یوسف باشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه دینی، شرعی و قانونی همه ملت ایران است و همه باید در این صحنه مهم حضوری سبز و دشمن شکن داشته باشیم.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات گفت:‌ دشمنان برای اینکه مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند دست به هر توطئه و نیرنگی می زنند ولی قطع به یقین مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان و قدرت بخشیدن به نظام و انقلاب اسلامی می شوند.

فرماندار سروآباد یادآور شد: انقلاب ایران انقلابی اسلامی و برخواسته از بطن مردم است و برگزاری انتخابات در کشور ما از زمان پیروزی انقلاب تاکنون یک مفهوم مهم را می رساند و آن اینکه انتخابات در کشور ایران نماد مردم سالاری دینی و دموکراسی است.

وی تاکید کرد: در واقع انتخابات، مظهر حضور پرشور مردم، مظهر احقاق حق و مظهر توانایی و اقتدار ملی برای کشور است و آنچه که اقتدار ملی ما را به رخ دشمنان می کشد حضور در تمامی صحنه های انقلاب به ویژه حضور در انتخابات است.

باشی اضافه کرد: برگزاری انتخابات به این دلیل است که مردم بیایند و شخص اصلح را انتخاب و سرنوشت کشورشان را خودشان تعیین کنند چون کشور متعلق به مردم بوده و این حق آنها است که خودشان در تعیین سرنوشت کشورشان سهیم باشند و این مفهوم دموکراسی واقعی و آزادی ملت ماست.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص حضور نامزدها در انتخابات گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند کسانی که برای انتخابات نامزد می شوند باید معتقد به اسلام و قانون اساسی و معتقد به رای مردم باشند و خود را از مردم دور ندانند.

فرماندار سروآباد تاکید کرد: انتخابات تجلی اقتدار ملت ایران است و بدون تردید حضور پرشور مردم در این انتخابات و سایر انتخابات کشور موجب تقویت امنیت داخلی و خارجی شده و پایه های نظام را مستحکم تر و تنومندتر می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل