استاندار : هرمزگان مجوز واردات واکسن را دریافت کرد


استاندار : هرمزگان مجوز واردات واکسن را دریافت کرد

بندرعباس - ایرنا- استاندارهرمزگان گفت:یکی از سازمان های استان که درخواست واردات واکسن کرونا کرده بود ، مورد موافقت وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در بندرعباس افزود: این مجموعه مجوز واردات دریافت کرده و امیدوارم موفق شویم اولین محموله را به استان هرمزگان وارد و بخش وسیعی از جمعیت استان واکسینه شوند.

وی ادامه داد: به موازات دریافت سهمیه واکسن کرونا وارداتی یا تولیدی داخل، از چند وقت قبل یکی از مجموعه های داخل استان با پیگیری گسترده استانداری در این خصوص فعال شده است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: البته با تکیه بر بنگاه های تولیدی و مشارکت صنایع استان هرمزگان این مسیر را طی خواهیم کرد و امیدوارم به نتایج مطلوبی دست یابیم و این مجموعه جز سه یا چهار مجموعه دارای مجوز واردات واکسن کشور است.

همتی یاد آور شد: امروز شاهد آغاز مرحله سوم کارآزمایی واکسن ایران-کوبا در بندرعباس هستیم و اطمینان دارم با اعتماد مردم به این واکسن که تولید متخصصان داخلی مان است، به سمت بهبود شرایط کشور پیش می رویم و کشورمان همگام با کشورهای پیشرفته در تولید واکسن کرونا پیشقدم و پیشرو است.

وی تصریح کرد: برای استفاده گسترده از واکسن کرونا بیشتر امید خود را به واکسن داخلی بسته ایم، امیدواریم نتایج این مرحله هم مفید و مناسب باشد تا شاهد تولید انبوه آن باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق