فاجعه جدید برای فوتبال ایران ؛ دردسر های آقای جنتلمن تمامی ندارد + سند


فاجعه جدید برای فوتبال ایران ؛ دردسر های آقای جنتلمن تمامی ندارد + سند

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل عدم پرداخت مطالبات مربیان سابق تیم ملی محکوم شد. نوشته فاجعه جدید برای فوتبال ایران ؛ دردسر های آقای جنتلمن تمامی ندارد + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فاجعه جدید برای فوتبال ایران ؛ دردسر های آقای جنتلمن تمامی ندارد + سند

حکم دستیاران ویلموتس رسید ؛ فدراسیون فوتبال به پرداخت 35 و نیم میلیارد تومان محکوم شد
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۵

فاجعه جدید برای فوتبال ایران ؛ دردسر های آقای جنتلمن تمامی ندارد + سند

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل عدم پرداخت مطالبات مربیان سابق تیم ملی محکوم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که طی ۴۸ ساعت اخیر انتقال مالکیت و صدور سند تک‌برگ ساختمان فدراسیون فوتبال به‌نام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به بحث اول ورزش ایران تبدیل شده، حالا خبر رسیده فدراسیون در یک پرونده دیگر محکوم شده است.

فدراسیون فوتبال که مبلغ ۲ میلیارد تومان را برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی از شستا قرض گرفته بود، بخاطر عدم پرداخت این مبلغ به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ساختمان خود را از دست داد، اما حالا یک با یک محکومیت سنگین دیگر روبه‌رو شده است.

دستیاران ویلموتس در تیم ملی که متشکل از مربیان اسپانیایی و بلژیکی بودند، حکم محکومیت ۷۰۰ هزار یورویی را علیه فدراسیون فوتبال ایران گرفته‌اند که رقمی بسیار بالاتر از مبلغ بدهی به شستا است و همین اتفاق فدراسیون‌نشینان را با چالش جدی مواجه می‌کند.

دیروز چهارشنبه(۱۵ اردیبهشت) مبلغ خرید یورو در صرافی بانکی ۲۵ هزار و ۸۵۵ تومان بود که اگر مبلغ ۷۰۰ هزار یورو محکومیت فدراسیون فوتبال را به تومان تبدیل کنیم، رقمی حدود ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود که در صورت عدم پرداخت، با دیرکرد و جرایم سنگین‌تر نیز مواجه می‌شود.

فدراسیون فوتبال طی هفته‌های اخیر که این حکم به دستش رسیده، واکنشی به محکومیت جدیدش با شکایت دستیاران مارک ویلموتس نشان نداده، اما با توجه به اینکه حکم اولیه توسط فیفا علیه فدراسیون صادر شده، مسؤولان فوتبال ایران فرصت درخواست رسیدگی مجدد به پرونده را در CAS دارند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس