مشکل بزرگ استقلال ، پرسپولیس و تراکتور برای لیگ قهرمانان


مشکل بزرگ استقلال ، پرسپولیس و تراکتور برای لیگ قهرمانان

نمایندگان ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فقط 20 روز استراحت می‌کنند. نوشته مشکل بزرگ استقلال ، پرسپولیس و تراکتور برای لیگ قهرمانان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مشکل بزرگ استقلال ، پرسپولیس و تراکتور برای لیگ قهرمانان

استقلال ، پرسپولیس و تراکتور فقط ۲۰ روز استراحت می‌کند!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۳
مشکل بزرگ استقلال ، پرسپولیس و تراکتور برای لیگ قهرمانان

نمایندگان ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فقط ۲۰ روز استراحت می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به فشردگی رقابت‌های باشگاهی، اغلب کارشناسان معتقدند میان دو فصل باید حداقل دو ماه فاصله باشد تا بازیکنان فرصت کافی برای استراحت، بدنسازی مجدد و انجام تمرینات تاکتیکی بدون مصدومیت را داشته باشند ولی به نظر می‌رسد با توجه به تغییر اساسی تقویم رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا و البته برنامه‌ریزی نامناسب کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزاری پیکارهای لیگ قهرمانان، این شرایط برای نمایندگان باقی مانده ایران در عرصه رقابت‌های باشگاهی آسیا ( استقلال ، پرسپولیس و تراکتور ) امسال به هیچ عنوان رعایت نخواهد شد.

اگر پیکارهای لیگ برتر تا هفته اول مرداد ماه امسال به طول انجامد، آنگاه با توجه به اینکه استقلال باید در دهه سوم شهریور به مصاف الهلال عربستان برود و پرسپولیس با استقلال تاجیکستان و تراکتور با النصر روبرو شود، بازیکنان این سه تیم در میان دو فصل حداکثر فقط ۲۰ روز فرصت استراحت خواهند داشت و باید حداقل یک ماه قبل از آغاز جدال‌های آسیایی، بدنسازی خود را آغاز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور