2 پایگاه جدید واکسیناسیون علیه کرونا در قزوین افتتاح شد


2 پایگاه جدید واکسیناسیون علیه کرونا در قزوین افتتاح شد

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از افتتاح 2 پایگاه جدید واکسیناسیون کرونا در قزوین خبر داد و گفت: هشت پایگاه واکسیناسیون شهر قزوین به منظور سهولت و دسترسی شهروندان جهت دریافت خدمات واکسیناسیون علیه کرونا فعال هستند.

پیمان نامدار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ پایگاه جدید در مدارس اخوان عظیمیان و معمارپور قزوین به منظور انجام واکسیناسیون شهروندان این شهر به مراکز قبلی اضافه شده‌اند و تاکنون نیز ۶ هزار و ۶۴۱ سالمند بالای ۸۰ سال از طریق فراخوان در مراکز بهداشتی منتخب واکسیه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته سه هزار و ۶۳۸ شهروند قزوینی بالای ۸۰ سال نوبت اول واکسیناسیون خود را به انجام رساندند، تصریح کرد: تاکنون ۲۶ هزار و ۷۰۴ دز واکسن در نوبت‌های اول و دوم به گروه‌های مورد هدف استان تزریق شده است.

نامدار با اشاره به افزایش میزان بستری بیماران کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته این استان، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ بیمار جدید به مجموع بیماران بستری استان اضافه شده که این میزان بستری نسبت به ۴۸ ساعت گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه میزان فوتی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان همچنان روند صعودی دارد، افزود: متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در این استان بالا بوده تا جایی که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار دیگر جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، طی شبانه روز گذشته حال عمومی ۳۹ بیمار ناشی از این ویروس، بدحال اعلام شده و ۹۵ بیمار نیز از مراکز درمانی ترخیصی شده‌اند.

نامدار یادآور شد: در حال حاضر ۵۲۰ بیمار ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۳۴۸ مورد قطعی ابتلا به این ویروس نیز طی شبانه روز گذشته مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا