اجرای پروژه‌های عمرانی باعث توسعه متوازن شهر می شود


اجرای پروژه‌های عمرانی باعث توسعه متوازن شهر می شود

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین به نقش مهم شهرداری ها در خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه های عمرانی در تمامی نقاط شهر، باعث توسعه متوازن می شود.

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه های شاخص شهرداری قزوین بامحوریت توسعه فضای سبز شهری که به مناسبت هفته شورا برگزار شد، افزود: توسعه متوازن در نقاط متصل و منفصل شهری و نواحی کم برخوردار با اجرای پروژه های عمرانی از جمله اهدافی است که در شوراها و مدیریت شهری دنبال می شود.
وی یادآورشد: آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های شهرداری که اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال هزینه در برداشته است، حدود ۱۵ درصد کل اعتبارات استان و قابل توجه است.
به گفته فرخزاد، اعتبارات مجموعه شهرداری های استان در سالجاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان است که نقش مهمی در راستای آبادانی و ارائه خدمت به شهروندان دارد و می توانند رضایت مندی شهروندان را فراهم کند.

اجرای پروژه‌های عمرانی باعث توسعه متوازن شهر می شود

معاون استاندار قزوین به خدمات شهرداری به شهروندان اشاره کرد و گفت : امروز شاهد هستیم که نقاط کم برخوردار شهر قزوین نیز به موازات دیگر مناطق از امکانات شهری بهره مند می شوند.

وی افزود: توسعه متوازن نقاط متصل و منفصل شهری، همواره شعار شورای پنجم شهر بود که با افتتاح این پروژه ها محقق شده و به بهره برداری رسیده است .

همزمان با هفته شوراها ۱۲طرح‌ شهری روز پنجشنبه با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیاردریال با حضور جمعی از مسوولان در قزوین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا