اجرای طرح های زیرساختی در مناطق کم برخوردار، اولویت شهری قزوین است


اجرای طرح های زیرساختی در مناطق کم برخوردار، اولویت شهری قزوین است

قزوین - ایرنا- رییس شورای شهر قزوین گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان اجرای پروژه های زیرساختی در مناطق کم برخوردار، اولویت مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش ایرنا، حکمت اله داودی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص شهرداری قزوین بامحوریت توسعه فضای سبز شهری درهفته ملی شوراها افزود: ۲۲ سال از تشکیل نهاد شوراها می گذرد و روز به روز این درخت تنومندتر می شود
وی با تاکید براینکه شوراها و مدیریت شهری بار سنگینی را از روی دوش دولت برداشته است اظهار داشت: باید اختیارات بیشتری به نهاد شورا واگذارشود تا درهمه بخش‌های عمرانی خدماتی اجتماعی و سلامت خدمات و اقدامات ارزشمندی را به شهروندان ارایه کنیم.
داودی به اقدامات و پروژه های زیرساختی اجراشده در شورای پنجم اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه های نهم و شاخص پروژه کمربندی آیت الله باریک بین است که امیدواریم باتلاش شبانه روزی تا پایان دوره شورای پنجم تکمیل و مورد بهره برداری شهروندان قرارگیرد.
وی تصریح کرد این پروژه از شورای پنجم برای شهر قزوین به یادگارخواهد ماند است.

اجرای طرح های زیرساختی در مناطق کم برخوردار، اولویت شهری قزوین است
رییس شورای شهر قزوین به پروژه های شاخص شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت : احداث بوستان بزرگ بانوان در منطقه جنوب شهر و سالن تئاتر شهر از جمله مهم ترین پروژه هایی است که در شورای پنجم و با تلاش مدیریت شهری درحال اجرا است که امیدواریم تا پایان این دوره از شورا به سرانجام برسند.
وی از زحمات و تلاش‌های شهردار قزوین و مدیران شهری در راستای انجام و اجرای این پروژه ها قدردانی کرد.
همزمان با هفته بزرگداشت شوراها ۱۲ طرح شهردادی قزوین با اعتبار ۳۹ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن روز پنجشنبه و شب جمعه برای اموات + عکس نوشته های فاتحه و دلتنگی فوت شده ها