کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت


کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

همدان- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت سه بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و 993 نفر رسیده است.

دکتر «محمد طاهری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۴۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۳۹ هزار و ۹۱ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۵ هزار و ۸۳۱ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳۳ مورد بود که ۱۶۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۳ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۸۲ ، بهار ۸۷۶، تویسرکان ۹۴۹، رزن ۶۸۷، درگزین ۲۵۷، فامنین ۲۹۳ و کبودراهنگ ۹۴۳ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۴۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۷۲ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۸۴۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

دکتر طاهری اظهار داشت: هم اینک شهرستان های بهار و اسدآباد در وضعیت قرمز و سایر شهرستان های این استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان