روز جهانی قدس تبلور وحدت و همبستگی امت اسلام است


روز جهانی قدس تبلور وحدت و همبستگی امت اسلام است

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: روز جهانی قدس، تبلور و تجلی‌گاه وحدت و همبستگی امت اسلام و فرصتی برای نشان دادن وحدت و اراده مسلمان در حل مساله فلسطین است.

حجت الاسلام علی ناصر، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی به عنوان اولویت نخست جهان اسلام است، افزود: یوم الله جهانی قدس، روزی بسیار مهم و تعیین کننده است و دشمنان اسلام طی سال های متمادی و با توسل به انواع ترفندها و دسیسه ها در تلاش هستند مساله فلسطین و روز قدس به فراموشی سپرده شود.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس که طرحی بسیار هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده حرکتی برای خنثی کردن توطئه خباثت آمیز استکبار جهانی، رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنها است و مسلمانان و آزادیخواهان جهان، هرگز این روز بزرگ را فراموش نمی کنند.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه روز جهانی قدس یکی از جهادهای بزرگ فکری حضرت امام خمینی (ره) در خصوص مساله فلسطین است، افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همه ساله یادآور روز بسیار بزرگ برای امت اسلام و آزادیخواهان جهان است.

وی با اشاره به اینکه هر وقت صحبت از فلسطین به میان می آید بطور قطع نام این امام عزیز نیز در ذهن ها تداعی می شود، تصریح کرد: حمایت گسترده مادی و معنوی حضرت امام خمینی (ره) از نهضت آزادیبخش فلسطین بیانگر اهمیت سرزمین های اسلامی در افکار امام عزیز است که همواره بازگشت به اسلام و متحد شدن مسلمانات جهان را شرط نجات فلسطین و نابودی امیال توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی می دانستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور از پارسال برنامه های تجمعی اعم از راهپیمایی مردمی و خودرویی به منظور مقابله و پیشگیری از این بیماری منحوس و مهلک برگزار نمی شود و در واقع برنامه ها در قالب رسانه ملی، تبلیغات شهری و فضای مجازی صورت می گیرد.

حجت الاسلام ناصر افزود: امسال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ۲ برنامه عمده دارد که یکی از این برنامه ها سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در صدا و سیما و همچنین مسجد ولیعصر شهر زنجان (بدون دعوت عمومی در ساعت ۲۲/۳۰ امشب) است.

وی ادامه داد: اهتزاز پرچم فلسطین ساعت ۱۰ صبح جمعه در میدان بسیج نیز یکی دیگر از ۲ برنامه عمده است و سایر برنامه ها نیز به صورت تبلیغات شهری و فضای مجازی به مرحله اجرا درخواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !