خادم‌یاران رضوی کرمانشاه 10 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند


خادم‌یاران رضوی کرمانشاه 10 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند

کرمانشاه - ایرنا مرحله چهارم سفره مهربانی و پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» همراه با تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توسط خادمان رضوی کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم‌ (ص) استان و خادمان امام هشتم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم پویش‌های مومنانه و دستگیری از نیازمندان را سیره و سنت معصومین دانست و گفت: این کمک‌های مومنانه قبلا هم بوده اما بعد از سخنان مقام معظم رهبری و در مقابله با کرونا همه شهرها، بخش‌ها و روستاها سراسر خدمت شده مردم شد بطوریکه ما چنین رسم نیکویی را در هیچ کجای دنیا شاهد نیستیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از شیوع کرونا و تاکنون هزاران بسته معیشتی و غذایی تهیه و توزیع شده است اظهار داشت: انصافا سپاه و بسیج در این زمینه خدمت خوبی به مردم کردند و جا دارد در همین مکان از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام، بهزیستی، کمیته امداد، بهزیستی، هلال‌احمر، گروه‌های جهادی، خیرین و همه سازمان‌ها و ارگانهایی که در این زمینه از مردم‌ نیازمند دستگیری کردند تشکر و قدردانی کنیم.

خادم‌یاران رضوی کرمانشاه 10 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد : تحویل این بسته‌ها به محرومین موجبات شادی و خوشحالی آن خانواده‌ها را فراهم می‌کند و همانطور که امام راحل در وصیت خود به حاج احمد فرمودند: " بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است. "

ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه هم در این مراسم با اشاره به اینکه دومین سالی است که خادم‌یاران رضوی به علت شیوع کرونا در کنار مردم نیازمند هستند، گفت: اردتمندان امام رضا (ع) با توان، تجربه و عشقی که به امام مهربانی‌ها دارند از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند و در جهت محرومیت‌زدایی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

خادم‌یاران رضوی کرمانشاه 10 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند سید محمدجعفر امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه

«سیدمحمدجعفر امامیان» افزود : بر اساس سیاست جدید آستان قدس رضوی، امروز خادم‌یاران رضوی نقش فعال‌تری در کشور دارند بطوریکه امسال حدود ۹۵ درصد از کمک‌های جمع‌آوری شده توسط خود خادم‌یاران تهیه شده است و این در حالی است که سال گذشته نیمی از کمک‌ها متعلق به خادم‌یاران بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هشت هزار بسته در این مرحله توزیع شده است و در روزهای آینده به پایان می‌رسد، گفت: ارزش تقریبی هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است و لازم به ذکر است که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان توسط خادم‌یاران جمع‌آوری شده است که نشان عشق و ارادت آنها به امام هشتم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی