6 میلیارد ریال دام قاچاق در هرسین کشف شد


6 میلیارد ریال دام قاچاق در هرسین کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی هرسین گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان و در گشت‌زنی های انجام شده 30 راس گاو قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ علی عزیزیان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی هرسین حین گشت‌زنی در محور ورودی شهرستان به ۲ دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و برای بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی تاکید کرد: ماموران انتظامی در بازرسی‌های انجام شده از این کامیون‌ها، ۳۰ راس دام قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزیان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین در ادامه از انهدام یک باند سه نفره سارقان منزل در شهر بیستون و کشف ۱۵ فقره سرقت از آنها خبر داد و گفت: این سارقان در شهرک الزهرا و بلوردی منازل مردم را مورد دستبرد قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی اعضای باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات جداگانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزیان با اشاره به اعتراف سارقان دستگیر شده به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت از معرفی آنها به دستگاه قضائی خبر داد و افزود: تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و تحویل صاحبانشان شد.

دستگیری ۱۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: با تلاش ماموران پلیس شهرستان طی ۷۲ ساعت اخیر ۱۴ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی و کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع افراد دستگیر شده ۱۰ نفر آنها را خرده فروش و چهار نفر را هم معتادان متجاهر تشکیل می‌دادند، اضافه کرد: در این راستا حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان و معتادان متجاهر کشف شد.

سرهنگ عزیزیان، توقیف یک دستگاه خوردو متعلق به خرده فروشان مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟