کرونا ذره‌ای از اراده مسلمانان جهان در آزادی قدس را کم نخواهد کرد


کرونا ذره‌ای از اراده مسلمانان جهان در آزادی قدس را کم نخواهد کرد

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: هرچند مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باتوجه به شرایط کرونایی به صورت حضوری برگزار نمی‌شود اما بدون شک شیوه گرامیداشت این مناسبت به عنوان نماد شکوهمند آزادیخواهی و استکبار ستیزی، ذره ای از اراده مسلمانان جهان در آزادی قدس و فلسطین کم نخواهد کرد.

علی صالحی روز پنجشبه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس افزود: آزادیخواهان جهان به هر شیوه‌ای که باشد فریادهای کوبنده خود را برای رهایی فلسطین مظلوم و قدس شریف به گوش جنایتکاران عالم بویژه رژیم صهیونیستی خواهند رساند.

وی بیان داشت: در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت‌های آمریکای جهانخوار و در سایه سکوت کشورهای عربی و مجامع بین المللی، نسبت به هتک حرمت قبله نخست مسلمانا و تضییع حقوق قانونی ملت مظلوم فلسطین، گستاخ تر شده است، طرح مساله عادی سازی روابط توسط برخی از حاکمان عرب، زمینه ساز سرکشی هرچه بیشتر این رژیم سفاک گردیده و در نتیجه اقدام‌های سرکوبگرانه دژخیمان صهیونیست؛ شاهد به خاک و خون کشیده شدن شهروندان بی گناه فلسطینی در بیت المقدس، کرانه باختری رود اردن و باریکه غزه می‌باشیم که در حال دفاع از موطن خود هستند.

صالحی ادامه داد: ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با هدف یادآوری موضوع فلسطین به عنوان عامل وحدت و اصلی‌ترین مساله جهان اسلام همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه می‌باشد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهارداشت: دستگاه قضایی استان در تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اللّه خامنه ای، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف اعلام می‌نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟