معرفی هوندا N7X، ترکیبی از کراس‌اوور و مینی‌ون برای آسیای شرقی


معرفی هوندا N7X، ترکیبی از کراس‌اوور و مینی‌ون برای آسیای شرقی

مثل بسیاری از خودروسازان دیگر در این روزها، هوندا هم خودرویی را معرفی کرده که ترکیبی از کراس‌اوور و مینی‌ون است. این خودرو که N7X نام دارد، در قالب یک کانسپت نزدیک به تولید در اندونزی معرفی شده است. این کانسپت هفت‌نفره که برای بازار آسیا اقیانوسیه طراحی شده است، پیش‌نمایش نسخه‌ای تولیدی است که … The post معرفی هوندا N7X، ترکیبی از کراس‌اوور و...

مثل بسیاری از خودروسازان دیگر در این روزها، هوندا هم خودرویی را معرفی کرده که ترکیبی از کراس‌اوور و مینی‌ون است. این خودرو که N7X نام دارد، در قالب یک کانسپت نزدیک به تولید در اندونزی معرفی شده است. این کانسپت هفت‌نفره که برای بازار آسیا اقیانوسیه طراحی شده است، پیش‌نمایش نسخه‌ای تولیدی است که در آگوست امسال به‌طور کامل معرفی خواهد شد. این خودرو جانشینی برای BR-V خواهد بود و به گفتهٔ هوندا، بهترین ویژگی‌های کراس‌اوورها و مینی‌ون‌ها را باهم ترکیب کرده است.

معرفی هوندا N7X، ترکیبی از کراس‌اوور و مینی‌ون برای آسیای شرقی

به گفتهٔ سازندهٔ ژاپنی، N7X در کنار ارائهٔ امضای هوندا در پرفورمنس رانندگی، راحتی و جاداری یک مینی‌ون را با تطبیق‌پذیری و استایل یک کراس‌اوور ترکیب می‌کند. جلوپنجرهٔ عمودی، خطوط برجستهٔ بدنه، روکش‌های پلاستیکی در قسمت‌های پایینی بدنه و درب پشتی عمودی از ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند درحالی‌که هوندا برای داخل آن نیز وعدهٔ ارائهٔ متریال باکیفیت و پریمیوم را داده است.

معرفی هوندا N7X، ترکیبی از کراس‌اوور و مینی‌ون برای آسیای شرقی

رئیس هوندا پروسپکت (زیرمجموعهٔ اندونزیایی هوندا) در مورد این خودرو می‌گوید:

N7X کانپستی است که نشان می‌دهد یک خودروی هفت‌نفره چگونه باید باشد. این خودرو نه‌تنها قابلیت‌های رانندگی عالی‌ای دارد بلکه برای همهٔ سرنشینان آسایش و راحتی لوکسی را فراهم می‌کند. ما بسیار مفتخریم که اولین نمایش جهانی N7X در اندونزی انجام گرفته است.

هوندا فعلاً پیشرانه‌های N7X را اعلام نکرده اما BR-V با پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی و دیزلی ارائه می‌شود که به ترتیب ۱۱۸ و ۹۹ اسب بخار قدرت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو