اولین تیزر اثر جدید سازندگان سریال دارک را تماشا کنید


اولین تیزر اثر جدید سازندگان سریال دارک را تماشا کنید

گجت نیوز سریال دارک که به‌عنوان یک اثر علمی‌ تخیلی مهیج شناخته می‌شود، سال گذشته به‌پایان رسید و حالا سازندگان آن در حال ساخت مجموعه جدیدی هستند. شبکه نتفلیکس با تولید و پخش سریال آلمانی Dark در سال 2017، توجهات بسیاری را به‌خود جلب کرد. مجموعه‌ای علمی تخیلی و جذاب که با درون‌مایه‌های روان‌شناختی و ماورایی‌اش، در... نوشته اولین تیزر اثر جدید...

سریال دارک که به‌عنوان یک اثر علمی‌ تخیلی مهیج شناخته می‌شود، سال گذشته به‌پایان رسید و حالا سازندگان آن در حال ساخت مجموعه جدیدی هستند.

شبکه نتفلیکس با تولید و پخش سریال آلمانی Dark در سال ۲۰۱۷، توجهات بسیاری را به‌خود جلب کرد. مجموعه‌ای علمی تخیلی و جذاب که با درون‌مایه‌های روان‌شناختی و ماورایی‌اش، در مدت زمان کوتاهی به‌شهرت رسید و طرفداران بی‌شماری به‌‌دست آورد. باران بو اودار (Baran bo Odar) و یانتیه فریز (Jante Friese) که به‌عنوان سازندگان اصلی سریال دارک شناخته می‌شوند، در حال ساخت پروژه جدیدی برای نتفلیکس به‌نام ۱۸۹۹ هستند.

طبق خلاصه داستان سریال ۱۸۹۹، این مجموعه هشت قسمت خواهد داشت و شرایط عجیب و مرموزی را در طول سفر یک کشتی از اروپا به نیویورک دنبال می‌کند. مسافران این کشتی که همگی مهاجر هستند با پیش‌زمینه‌های ذهنی گوناگون و ملیت‌های مختلف‌شان، به‌ امید یک زندگی آرام و بی‌دغدغه در قرن جدید، با یکدیگر متحد شده‌اند. اما همه‌چیز به‌آرامی و خوبی پیش نمی‌رود و وقتی آن‌ها کشتی دیگری را در آب‌های آزاد پیدا می‌کنند که مدت زیادی ناپدید شده بود، تازه ماجرا شروع می‌شود. چیزهایی که مسافران بر روی عرشه این کشتی می‌بینند، به‌طرز غیرقابل باور و کابوس‌واری سرنوشت‌شان را تغییر خواهد داد. طبق جزئیات منتشرشده از داستان این مجموعه، به‌ احتمال زیاد باید شاهد شباهت‌های فراوانی بین این عنوان و سریال دارک باشیم.

سریال دارک که در سال ۲۰۲۰ بعد از سه فصل به‌پایان رسید، از یک فرضیه ذهنی برخوردار بود که شامل پورتال‌ها در زمان می‌شد و به افرادی که ساکن شهر کوچکی در کشور آلمان بودند، توانایی‌های عجیبی می‌داد. آن‌ها می‌توانستند در نقاط مختلفی از زمان جابه‌جا شوند و یک شبکه پیچیده از تناقضات غیرممکن را ایجاد کنند.

برای پی بردن به شباهت‌های این عنوان با سریال دارک، باید منتظر اطلاعات بیشتری از سوی سازندگان و همچنین شبکه نتفلیکس باشیم. به‌نظر می‌رسد قرار است برای دومین‌بار با مسائل پیچیده زمانی دست و پنجه نرم کنیم؛ اما در زمان و مکانی متفاوت. در ادامه می‌توانید نخستین تیزر منتشرشده از سریال ۱۸۹۹ را تماشا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی