لحظه آزادی پدر زندانی در برنامه «مثل ماه» و ذوق‌زدگی دخترش + فیلم


لحظه آزادی پدر زندانی در برنامه «مثل ماه» و ذوق‌زدگی دخترش + فیلم

برنامه «مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری، شب گذشته میزبان خانواده یک زندانی بود.


لحظه آزادی پدر زندانی در برنامه «مثل ماه» و ذوق‌زدگی دخترش + فیلم

برنامه «مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری، شب گذشته میزبان خانواده یک زندانی بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری روز گذشته میزبان خانم گودرزی و خانواده اش بود.

گودرزی درباره شرایط زندگی اش گفت: پنج سالگی تب شدید می‌کنم، از آنجا که واکسن فلج اطفال را نزده بودم کل بدنم فلج می‌شود. اما بعد از مدتی که زیر نظر پزشکان بودم فقط پای چپم ده سانت کوتاه می‌شود و لنگ می‌زند و موقع راه رفتن مشکل دارم.

وی افزود: کودکی شلوغی داشتم و بچه فعالی بودم. با اینکه پای سمت چپم مشکل داشت همیشه زنگ ورزش در مدرسه دوست داشتم والیبال بازی کنم و معلم‌ها به خاطر اینکه من ناراحت نشوم، با من بازی می‌کردند.

گودرزی درباره ازدواجش توضیح داد: من در یک مطب کار تزریقات انجام می‌دادم. همسرم آن روز‌ها که سرباز بود به مطب من برای یکسری آزمایشات آمده بود. در رفت و آمد‌هایی که برای آزمایش داشت به هم علاقه مند شدیم من تا آن روز به خاطر مشکل پایم به ازدواج فکر نمی‌کردم.

وی افزود: زمانی که همسرم با خانواده اش مطرح کرد با ازدواج ما مخالفت کردند و بیش از چهار سال طول کشید تا ازدواج کنیم. روز خواستگاری مادر همسرم نیامد و فقط خاله همسرم با شوهرش آمدند. تا۶ ماه با من قهر بودند تا زمانی که حسین پسرم به دنیا آمد و دیگر رابطه برقرار شد. اما به خاطر گرفتن وام ازدواج و قرض گرفتن دچار مشکلاتی شدیم. از طرفی کرایه خانه هم باید می‌دادیم.

گودرزی عنوان کرد: این موضوع ادامه داشت تا اینکه سال ۹۰ که قرار بود فرزند دومم نیایش را به دنیا بیاورم، حدود ۱۰۰ میلیون هزینه کردم چراکه به ما گفتند بچه دچار مشکل است و ما هم پیگیر موضوع بودیم. من دسته چک داشتم و برای هزینه چک می‌دادم. همسرم پشت چک‌ها را تایید می‌کرد و زمانی که نتوانستیم پول را تامین کنیم حکم جلب برای هر دوی ما گرفتند.

وی افرود: سعی کردیم با همه سختی‌ها کنار هم باشیم، اما این اتفاق همه زندگی ما را تغییر داد. پول پیش خانه، حتی بیشتر لوازم خانه هم به خاطر بدهی همسرم از دست دادم و طلبکاران وسیله‌ها را از خانه ما بردند. از همه مردم می‌خواهم آن‌هایی که توان دارند به ما کمک کنند و تا خانواده ما دوباره کنار هم جمع شود.

در قسمت پایانی برنامه پدر خانواده به کمک عوامل برنامه و پویش دوباره زندگی از زندان آزاد شد و در برنامه حضور پیدا کرد.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا