جُنگ عصرگاهی «والعصر» با نمایشگاه مجازی قرآن همراه شد


جُنگ عصرگاهی «والعصر» با نمایشگاه مجازی قرآن همراه شد

جُنگ عصرگاهی «والعصر» شبکه رادیویی قرآن در هفته جاری به موضوعات مربوط به نمایشگاه مجازی قرآن خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه عصرگاهی «والعصر» با هدف ایجاد فضای شاداب و صمیمانه با رویکرد بیان اخبار و اطلاعات قرآنی کشور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۱۵ تا ۱۵ به روی آنتن می‌رود.
این مجله عصرگاهی با رویکرد اطلاع‌رسانی به موضوعاتی از قبیل چگونگی بهره‌مندی از قرآن در همه امور زندگی و داشتن زندگی قرآنی، اطلاع‌رسانی به‌روز، پویا و فعال از فعالیت‌ها، جلسات و رویدادهای قرآنی در سراسر کشور خواهد پرداخت.


گزارش، مسابقه، عصر مجازی(پخش تلاوت و نظرات فعالان قرآنی درباره موضوعات روز که در فضای مجازی منتشر شده)، آشنایی با فعالیت‌های قرآنی سازمان‌ها و نهادهای مختلف و گفت‌وگو با مسئولان از جمله بخش‌های این برنامه است.


امسال با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا و تحمیل محدودیت‌ها؛ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دستگاه های فرهنگی و قرآنی کشور اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم کرده است از این رو برنامه والعصر بر اساس رسالت خود برآن شد با اختصاص آیتم میز خبر خود به این موضوع بخش های مختلف این نمایشگاه را معرفی و به مخاطبان اطلاع رسانی کند.
جنگ عصرگاهی «والعصر» به تهیه‌کنندگی فاطمه رحمانی و محبوبه کلانتر و با اجرای تیمور کوشکی از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس