راه‌اندازی پویش «مهمانی کتاب» در «طاقچه»/ ارائه تخفیف 50 درصدی و اهدای جایزه به خریداران کتاب


راه‌اندازی پویش «مهمانی کتاب» در «طاقچه»/ ارائه تخفیف 50 درصدی و اهدای جایزه به خریداران کتاب

عضو هیئت مدیره «طاقچه» با بیان اینکه ما یک پویشی به نام «مهمانی کتاب» را در تمامی ماه‌های مبارک رمضان داریم، گفت: امسال نیز همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن، بحث تخفیف تا 50 درصد را برای خریداران کتاب از بخش «مهمانی کتاب»در نظر گرفته ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد صدوقی عضو هیئت مدیره «طاقچه» درباره شروع فعالیت‌هایشان اظهار کرد: کتابخانه مجازی «طاقچه» سال ۱۳۹۲ کار خودش را به‌صورت آزمایشی آغاز کرد و سال ۱۳۹۳ رونمایی شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه مجازی «طاقچه» محدودیتی در حوزه محتوا ندارد، افزود: تمام محتواهایی که در قالب کتاب منتشر می‌شوند اعم از کتاب‌های درسی، کمک درسی، آموزشی، داستانی، مذهبی و دینی و ... در «طاقچه» وجود دارد؛ در واقع «طاقچه» یک نمایشگاه کتاب است و همه ناشران می‌توانند کارهایشان را در آنجا عرضه کنند.

عضو هیئت مدیره «طاقچه» تصریح کرد: ما یک پویشی به نام «مهمانی کتاب» را در تمامی ماه‌های مبارک رمضان داریم؛ امسال نیز همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بحث تخفیف تا ۵۰ درصد را برای خریداران کتاب از بخش «مهمانی کتاب» در نظر گرفته‌ایم و هر روز به ۱۰ نفر از خریداران، ۱۵۰ هزار تومان اعتبار طاقچه اهدا می‌‌کنیم.

صدوقی خاطرنشان کرد: تمامی کتاب‌های «مهمانی کتاب‌» با ماه مبارک رمضان مرتبط است؛ «طاقچه» ۸۰ هزار محتوا دارد که در بخش «مهمانی کتاب‌» بیش از ۴ هزار کتاب وجود دارد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...