روز قدس، روز همگامی مسلمانان دنیا با ملت فلسطین است


روز قدس، روز همگامی مسلمانان دنیا با ملت فلسطین است

استاندار خراسان جنوبی گفت: روز قدس، روز همگامی مسلمانان دنیا با ملت فلسطین است.

حمید ملانوری، امروز پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت در حاشیه مراسم بزرگداشت روز قدس اظهار کرد: به تدبیر معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس نام گرفت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: روز قدس، بهانه‌ای است برای حضور گسترده ملت مسلمان دنیا که در حرکتی انقلابی و دینی با اعتقاد به نورانیت بعد از دو دهه روزه داری، حمایت خود را از ملت فلسطین و همه ملل مظلوم و ستمدیده جهان و انزجار و نفرت خود از همه دولت‌های جابر و آدم کش دنیا اعلام کنند.

استاندار با تأکید بر اینکه روز قدس، روز بیدارباش همه ملت‌های جهان است، گفت: این روز ثابت می‌کند که اگر همه مسلمانان کنار هم باشند و حول محور دیانت و استعانت از حضرت پروردگار حرکت کنند، به هدف خود می‌رسند.

ملانوری ادامه داد: روز قدس، روزی است که مسلمانان دنیا برای بازپس گیری قدس شریف، آزادی ملت فلسطین و خروج رژیم غاصب اسرائیل همگام می شوند و اعلام می‌کنند که در هر جای جهان پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند.

وی یادآور شد: امروز، بیش از هر زمانی جوامع بشری و ملت های مسلمان به اتحاد و همبستگی نیاز دارند تا در سایه این وحدت و با تمسک به خدا و ائمه اطهار به قله های رفیع انسانیت و سعادت دنیا و آخرت برسند.

استاندار ضمن گرامیداشت روز قدس، گفت: این روزها که به دلیلی شیوع بیماری کرونا امکان اعلام انزجار از طریق حضور در راهپیمایی فراهم نیست، همه ما در ذهن و اندیشه و وجودمان به هر طریقی نفرت خود را اعلام می‌داریم.

ملانوری با بیان اینکه دعوت حضرت امام(ره) را برای حمایت از این روز لبیک می‌گوییم، اظهار کرد: حمایت از ملت آزادیخواه فلسطین و اعلام مواضع خود علیه رژیم غاصب صهیونیسم، وظیفه همه ماست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش