کاهش فوتی‌های کرونایی در زنجان


کاهش فوتی‌های کرونایی در زنجان

متاسفانه طی 24 ساعت گذشته، دو بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار فوتی‌های کرونا نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار امروز (۱۶ اردیبهشت‌ماه)، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۷ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده است. از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۷۵ هزار و ۳۹۳ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال حاضر ۵۸۶ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۴۲ مورد بوده است.

گفتنی است از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۴ هزار و ۸۷۹ مورد بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز مورد ۸۸۰۱ رسیده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۳۷۸ نفر رسیده که تعداد بیماران فوت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان زنجان نیز ۲ نفر بوده است.

همچنین مجموع موارد مثبت ترخیص‌یافته ۷۱۴۵ هزار مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۸۴ هزار و ۱۹۴ مورد بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)