حضور نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در مقر فرماندهی مرزبانی استان


حضور نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در مقر فرماندهی مرزبانی استان

حضور نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در مقر فرماندهی مرزبانی استان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن حضور در مقر فرماندهی مرزبانی استان به گفتگو با فرمانده این ارگان و معاونین پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی با حضور در مقر فرماندهی مرزبانی استان ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام علی (ع) و شب های قدر گفت: در مراکز حساس و مهمی هچون مرزبانی زمینه لغزش نیروها وجود دارد و باید بر جنبه های اعتقادی، انگیزشی و نظارت و ارزیابی نیروها کار بیشتری صورت گیرد.

همچنین سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان هم به ارائه گزارشی از عملکرد فرماندهی مرزبانی استان در سال گذشته پرداخت و گفت: در راستای تامین امنیت پایدار و مبارزه با مواد مخدر، فرماندهی مرزبانی سیستان‌وبلوچستان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی به پوشش نوار مرزی استان پرداخته است.

سردار ملاشاهی ضمن تاکید بر همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و مرزداران خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری متهمان و رابطان آنان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر