تولید برنامه «معارف رمضان» در کانون «پیمان غدیر» جهرم


تولید برنامه «معارف رمضان» در کانون «پیمان غدیر» جهرم

پاشه از تولید برنامه «معارف رمضان» همزمان با ماه بندگی و رحمت الهی در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ماه رمضان از جمله ایام پر کار بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری است که تلاش های آنان به نسبت دیگر مناسبت ها در این ایام بارز و مشخص است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم افزود: تلاش های خستگی ناپذیر بچه های مسجد، سبب شده تا ویروس کرونا موجب توقف فعالیت های فرهنگی نشود و فضای مجازی ظرفیتی را برای آنها ایجاد کرده تا این فعالیت ها چشم گیر تر از گذشته ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: بهره بردن از ظرفیت فضای مجازی اگرچه پیش از این نیز به عنوان یک فرصت برای بچه های مسجد به حساب آمده اما ویروس کرونا باعث شد تا این فعالیت ها به صورت منسجم و مدون به پیش برود.

پاشه عنوان کرد: تولید پادکست، موشن گرافیک، فیلم های کوتاه مستند، انیمیشن و... تنها گوشه ای از فعالیت های بچه های مسجد در ایام کرونایی بوده که در قالب انتشار در فضای مجازی به صورت گسترده میان مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.

وی به فعالیت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در ماه مبارک رمضان و در بستر فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: به ابتکار بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری برنامه «معارف رمضان» در طول ماه مبارک رمضان به اجرا در آمده است.

پاشه ادامه داد: در این برنامه که برگرفته از کلام بزرگان دین و محتوای مذهبی ویژه ایام ماه رمضان است، حجت الاسلام «علی زینی» امام جماعت مسجد به بیان معارف رمضان به صورت کوتاه و در موضوعات پرداخته است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» گفت: تولید این برنامه در قسمت های مختلف با محتوای یک تا 2 دقیقه ای تولید شده و در روزهای ماه مبارک رمضان توسط بچه های مسجد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل