مراسم احیای شب قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد


مراسم احیای شب قدر  با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد

چادرنشین از برگزاری مراسم لیالی قدر در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این کانون میزبان مراسم احیای شب قدر بوده است و مراسم با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه ارزشمندی است و لیالی قدر از اهمیت بالایی برخوردار است و در احادیث و روایات نیز آمده است و در این راستا مراسم احیای لیالی قدر در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفرصادق (ع) نکا افزود: این مراسم با توجه به وضعیت استان مازندران در شیوع ویروس کرونا با الزام به استفاده از ماسک، حضور حداقل جمعیت و رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: در شب های قدر سخنرانی امام جماعت کانون، تلاوت قرآن، ادعیه وارده نظیر جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی اجرا شد و قرآن بر سر کردن از برنامه مهم این شب بوده است و شب زنده داری در این شب در دستور کار اعضای کانون بود و اجرایی شد.

چادرنشین یادآور شد: به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) دستگیری از نیازمندان با قوت اجرایی می شود تا بخشی از نیاز نیازمندان در این ماه برطرف شود.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا تصریح کرد: اطعام نیازمندان با طبخ و توزیع غذای گرم و نیز تهیه بسته‌های معیشتی و اهداء به خانواده‌های نیازمند توسط خیرین و با مشارکت فعالان کانون‌ از اهم برنامه‌های این شب‌های بزرگ می‌توان نام برد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟