توزیع ماسک میان شهروندان به همت کانون «امام صادق (ع)» جهرم


توزیع ماسک میان شهروندان به همت کانون «امام صادق (ع)» جهرم

صادقی گفت: اهمیت سلامت جامعه سبب شد تا بچه های کانون «امام صادق (ع)» جهرم در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به توزیع ماسک میان شهروندان اقدام کنند.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شیوع بیماری کرونا نه تنها دغدغه ای برای متولیان سلامت شده بلکه بچه های مسجد را هم با دغدغه مند کرده و آنها را برای خدمت به مردم پای کار آورده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: بچه های مسجد از ابتدای شیوع بیماری هر کدام به نوبه خود پای کار آمده تا به نحوی خدمتی را به مردم عرضه کنند.

وی ادامه داد: این خدمات از گندزدایی نقاط و اماکن مختلف گرفته تا تهیه بسته های بهداشتی، تهیه بسته های ارزاق، خرید برای خانواده های سالمند و آسیب دیده از کرونا و... را شامل شده است.

صادقی با اشاره به اینکه این خدمات یادآور رشادت های رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند دفاع مقدس بوده است، عنوان کرد: رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل، این روزها در جوانان انقلابی در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس تجلی یافته است.

وی با اشاره به اینکه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» نیز از ابتدای شیوع بیماری در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم پای کار بوده اند، خاطرنشان کرد: خدمات جوانان این کانون در زمینه هایی همچون تهیه و توزیع بسته های ارزاق، بسته های سلامت، گندزدایی معابر و... بوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم از اقدام اخیر این کانون در راستای خدمات رسانی به شهروندان خبر داد و اظهار کرد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری در یک برنامه خودجوش به توزیع ماسک میان شهروندان اقدام کردند.

وی ادامه داد: این برنامه با توزیع ماسک میان خودروهای عبوری در خیابان مجاور کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» انجام شده است.

صادقی در پایان عنوان کرد: در این اقدام با توزیع ماسک میان شهروندان از آنان خواسته شد تا شیوه نامه های بهداشتی را همچون گذشته جدی گرفته تا به لطف خداوند شاهد برچیده شدن هر چه زودتر بیماری در جامعه باشیم.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا