سکوت عجیب فدراسیون فوتبال درباره سرمربی پیشین پرسپولیس


سکوت عجیب فدراسیون فوتبال درباره سرمربی پیشین پرسپولیس

در حالی که مشخص نیست چرا و چگونه شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با برانکو سرمربی حال حاضر عمان منتشر شده است، فدراسیون فوتبال حتی به خود زحمت تکذیب آن در شرایط فعلی و حساس تیم ملی را هم نمی دهد. نوشته سکوت عجیب فدراسیون فوتبال درباره سرمربی پیشین پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سکوت عجیب فدراسیون فوتبال درباره سرمربی پیشین پرسپولیس

سکوت فدراسیون فوتبال در قبال شایعه مذاکره با برانکو برای تیم ملی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰
سکوت عجیب فدراسیون فوتبال درباره سرمربی پیشین پرسپولیس

در حالی که مشخص نیست چرا و چگونه شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با برانکو سرمربی حال حاضر عمان منتشر شده است، فدراسیون فوتبال حتی به خود زحمت تکذیب آن در شرایط فعلی و حساس تیم ملی را هم نمی دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسؤلان فدراسیون فوتبال حتی وقت نکردند به شایعه حضور برانکو در تیم ملی ایران واکنش نشان بدهند.

در این طور مواقع که شایعه ای با اسم یک مربی دیگر مطرح می شود، مسؤلان فدراسیون فوتبال به خاطر اطمینان دادن به مربی فعلی هم که شده، شایعات را تکذیب می کنند تا مربی تیم ملی با قدرت و روحیه بیشتری به کارش ادامه بدهد اما بهرحال مسؤلان فدراسیون فوتبال همین کار را هم نکردند و هیچ واکنشی به شایعه حضور برانکو در تیم ملی ایران نشان ندادند تا بازار شایعات و گمانه زنی ها داغ تر شود.

البته مسؤلان فدراسیون فوتبال خیلی تجربه ندارند و بهرحال آن عزیزانی که به عزیزی خادم رای دادند، این چیزها را خوب می دادند. در خبر ها آ مده بود که برانکو در مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی در صورت صعود ایران،جانشین اسکوچیچ می شود. خبری که تا امروز تکذیب نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید