طرح پویش سخن در فضای مجازی کشور فعال شد


طرح  پویش سخن   در فضای مجازی کشور فعال شد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلغیات اسلامی گفت: طرح پویش سخن یا جشنواره حرف‌آورد با محوریت امیدآفرینی و تحقق زنجیره تواصی به حق، در کشور فعال شده است.

عاطفه سعیدی‌نژاد روز پنجشنبه در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران استان افزود: این پویش با همکاری اداره کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تشکیل جبهه مردمی و برنامه‌ریزی برای حضور جدی مردم با هدف تشکیل جبهه مردمی، برنامه‌ریزی برای به میدان آوردن بانوان اندیشمند و صاحب سخن، هویت‌بخشی و برنامه‌ریزی برای حضور جدی مردم در عرصه تبلیغ، فعال‌سازی اقشار مستعد، سازماندهی نظام تبیین، گسترش امر تبلیغ در لایه‌های مختلف جامعه، شبکه تبلیغ مردمی و شکستن محاصره تبلیغاتی در کشور فعال شده است.

وی اظهار داشت: برای توسعه این شبکه مراحل مختلف از جمله اطلاع‌رسانی به‌منظور شرکت بانوان، تبلیغ و اطلاع‌رسانی و بارگذاری آثار در صفحات مجازی استانی و ملی، انتخاب برترین آثار و اهداء جوایز ویژه و ساخت برنامه تلویزیونی و دعوت از منتخبان برای شرکت در برنامه در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، شرکت‌کنندگان ویدئوهای یک دقیقه‌ای خود را به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه، رایانامه (ایمیل) و استان محل سکونت از طریق تلگرام به نشانی @HarfAvard_Admin یا اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/harfavard و ایتا به نشانی https://eitaa.com/HarfAvard_Admin به دبیر خانه جشنواره حرف‌آورد ارسال کنند.

سعیدی‌نژاد تاکید کرد: طرح حرف‌آورد یک ظرفیت و فرصت برای اقشار مختلف به خصوص بانوان است تا بتوان بانوان نخبه را در راستای اجرای طرح نهضت پیشرفت بانوان وارد میدان کرد و با یک گفتمان سازی بتوان نیازها و مسایل انقلاب اسلامی را با یک جریان تواصی گسترش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور زنان برای شکل‌دهی یک جریان مردمی شرط لازم و کافی است، گفت: با فعال ساخت جمعیت زنان فرهیخته در استان‌ها به دنبال ورود در عرصه‌های دیگر از جمله تربیت اسلامی، آسیب‌های اجتماعی هستیم تا بتوانیم برنامه و طرح‌های جدیددر این حوزه‌ها برگزار کنیم تا سطح تحلیل بانوان را نسبت به مسایل کلان استان ارتقاء دهیم.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات بر افزایش فهم زنان نسبت به مسایل در حوزه پیشرفت اسلامی ایرانی مبتنی بر قواعد و ملاحظات زیست‌بوم مناطق تاکید کرد و گفت: در این راستا با همکاری جمعیت بانوان فرهیخته استان‌ها سند پیشرفت منطقه‌ای و استانی تهیه می‌شود تا از این سند در ارکان تصمیم‌ساز کشور استفاده شود.

وی در ادامه افزود: نهضت پیشرفت بانوان به عنوان یک برنامه کلیدی در سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال حل مسائل کلیدی انفعال زنان مذهبی و در قدم بعدی، انفعال زنان عامه ایرانی و اثبات ظرفیت‌های زنان در حل مسائل کشور است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، اگر زنان نبودند این انقلاب بدین گونه معجزه‌آسا پیروز نمی‌شد، اظهار داشت: طرح نهضت پیشرفت بانوان به دنبال اثبات ظرفیت بانوان در حل مسائل کشور هستیم.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به فعال کردن تمام اقشار مردم در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: گفتمان‌سازی پیام‌های اسلامی انقلاب یک ظرفیت است که باید از تمام ظرفیت نیروی انسانی در همه عرصه‌‍ها استفاده کرد و این امر به عنوان یکی از مهمترین مولفه الگوی پیشرفت اسلامی و دولت اسلامی است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات کشور در سفر به شهرکرد با جمعی از زنان فرهیخته چهارمحال و بختیاری نیز دیدار و گفت وگو کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر