پیام مشترک نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار قزوین به مناسبت روز قدس


پیام مشترک نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار قزوین به مناسبت روز قدس

قزوین - ایرنا - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار با صدور پیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس، بر تداوم حمایت ملت ایران از آرمان آزادی فلسطین تأکید کردند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و آقای هدایت اله جمالی‌پور استاندار قزوین به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیام مشترکی به شرح ذیل صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا مائده/۸۲

بیش از ۷ دهه از اشغالگری و کشتار وحشیانه مردم مظلوم سرزمین فلسطین توسط رژیم منحوس صهیونیستی می گذرد. اگر چه در سال اخیر شاهد بودیم که صهیونیست های خبیث با ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده، خرابکاری در تاسیسات هسته ای نطنز و برخی جنایات دیگر قصد تضعیف جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی منطقه را داشتند اما به لطف خدا شرایط تغییر و رژیم غاصب صهیونیستی ضربه های میدانی مهلکی را از سوی یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی منطقه دریافت کرده است. آن ها به خوبی فهمیده اند که با هر خطایی تنها نابودی خود را تسریع می کنند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، با توجه به فراگیری ویروس منحوس کرونا و عدم امکان برگزاری راهپیمایی از مردم شریف و انقلابی استان قزوین دعوت می کنیم با شیوه هایی که مغایر با پروتکل های بهداشتی نباشد در روز جمعه آخر ماه رمضان به بزرگداشت روز قدس اهتمام ورزند و صدای مظلومیت مردم سرافراز فلسطین را تکرار کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر