پرچم قدس همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه رمضان در همدان به اهتزاز در آمد


پرچم قدس همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه رمضان در همدان به اهتزاز در آمد

همدان-ایرنا- پرچم القدس لنا به عنوان نماد مقاومت و مبارزه ملت فلسطین علیه اشغالگران روز پنجشنبه و در آستانه روز جهانی قدس با حضور جمعی از مسئولان در میدان پژوهش شهر همدان به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایرنا، آیین برافراشتن پرچم مقاومت در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از خوی استکباری و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیسم و با تأکید بر لزوم مقاومت مردم مظلوم سرزمین های اشغالی با همکاری شهرداری منطقه یک همدان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این آیین گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود که به همین دلیل برای انجام رسالت دینی و انقلابی خود در دفاع از آرمان قدس به شیوه ای دیگر عمل می کنیم.

حجت الاسلام "سید محمد حسن فاضلیان" با گرامیداشت روز قدس، ادامه داد: در شهر همدان به دلیل شرایط پیش آمده به واسطه شیوع کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم‌های تجمعی، شورای هماهنگی تبلیغات اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌ای خیابانی کرد تا سهم خود را در دفاع جانانه از مردم قدس شریف اعلام دارد.

پرچم قدس همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه رمضان در همدان به اهتزاز در آمد

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استادیوم قدس همدان خاطرنشان کرد: ۲۵ تیرماه سال ۱۳۶۱ نمازگزاران روزه دار همدانی در حالی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در ورزشگاه آزادی این شهر به اقامه نماز پرداختند با حمله هوایی رژیم بعث عراق در خاک و خون غلتیدند و روزی غم بار در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری ۲ ویژه برنامه نمادین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شامگاه پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: ویژه برنامه های روز جهانی قدس را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، فضاهای تبلیغی و فرهنگی شهری، برافراشتن پرچم فلسطین در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین و گذرگاه ها ، تبلیغات شهری، پخش سرودهای انقلابی در مساجد و همچنین رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری برگزار خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای قدس مصادف با شب لیلة القدر، ۲۳ ماه مبارک رمضان در استادیوم قدس همدان خبر داد و اظهار داشت: مزین شدن ناوگان حمل و نقل و تاکسیرانی به پرچم جبهه مقاومت فلسطین، رژه موتوری سپاه پاسداران، پخش سرود جبهه مقاومت فلسطین با تردد خودروها در سطح شهر و دیدار با خانواده های شهدای استادیوم قدس از جمله برنامه های روز قدس است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه "دشمن ستمکاران و یاور مظلومان باشید" ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک شاهد پیروزی ملت فلسطین بر رژیم اشغالگر و کودک کش اسراییل خواهیم بود.

پرچم قدس همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه رمضان در همدان به اهتزاز در آمد

در این آئین گروه سرود خیابانی نورالمهدی به اجرای سرود پرداخت.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اقدام تاریخی و ارزشمند امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی