2 خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان همدان


2 خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی استان همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه خودرو سمند حامل 128 طاقه پارچه خارجی به ارزش بیش از 700 میلیون تومان در شهرستان اسدآباد خبر داد. 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سردار سلمان امیری در تشریح چگونگی کشف این محموله، بیان کرد: شب گذشته ماموران واحدهای تخصصی با همکاری پاسگاه انتظامی "جنت آباد" به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخته و با گشت زنی و استقرار ایست و بازرسی مقطعی در مسیر بخش چهاردولی - اسدآباد، خودروهای عبوری را کنترل کردند.

وی افزود: ماموران در حین اجرای این طرح به یک دستگاه خودرو سمند حامل بار مظنون شده و با انجام اقدامات خاص پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی متهم ۱۲۸ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف و خودرو را نیز به پارکینگ منتقل کردند.

سردار امیری گفت: راننده خودرو پس از توقف خودرو و پیش از رسیدن ماموران با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد که تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد.

دستگیری ۸۸ معتاد و توزیع کننده موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از اجرای ۲ طرح پاکسازی طی هفته جاری و دستگیری تعداد ۸۲ نفر معتاد متجاهر و ۶ توزیع کننده و کشف بیش از یک کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهر همدان خبر داد.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: یکی از دغدغه های مردم در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی از حضور این دسته از افراد است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بخشی از جرائم خرد و سرقت ها توسط افراد معتاد صورت می گیرد بنابراین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان، اقدام به اجرای ۲ طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروشان در شهر همدان کرد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان افزود: نتیجه اجرای این طرح ها دستگیری ۶ توزیع کننده مواد مخدر با مقدار یک کیلوگرم تریاک و ۱۱ گرم هروئین و ۸ گرم انواع مواد و جمع آوری ۸۲ معتاد متجاهر بود که معتادان پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۶ شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل