وحدت اسلامی تنها راه غلبه بر اشغالگران قدس است


وحدت اسلامی تنها راه غلبه بر اشغالگران قدس است

قم-ایرنا-مدیر حوزه علمیه پیامبر اعظم افغانستان گفت: از اشغالگری قدس شریف اعلام انزجار می‌کنیم و این اقدام زخمی بر قلب مسلمانان است و تنها راه موفقیت بر رژیم صهیونیستی وحدت در سایه علما، بزرگان دینی و با اقتدا به امام خمینی(ره) است.

سید جواد صالحی روز پنجشنبه در ادامه دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم افزود: حدود هفتاد سال است که قلب مسلمان از اشغال قدس به درد آمده و در طول این سال ها ظلم های بسیاری به ملت فلسطین شده است.

وی با بیان این که همه مسلمانان جهان خود را در غم و رنج مردم فلسطین شریک می‌دانند، افزود: مردم افغانستان نیز از زمان اشغال فلسطین با مجاهدان آنان همراه بوده اند و مشکل فلسطین را نتیجه همکاری برخی حاکمان مستکبر در کشور های اسلامی می دانند، چون هیچ مسلمانی با اشغال قدس شریف موافق نبوده است.

مدیر حوزه علمیه پیامبر اعظم افغانستان ادامه داد: همزمان با اشغال فلسطین، در افغانستان محلی برای کمک به این ملت مظلوم تشکیل شده و همچنان این حمایت ها تا پیروزی نهایی آن ها ادامه دارد.

وی با اشاره به این که صهیونیست ها هدفشان حکومت بر نیل تا فرات و ایران تا افغانستان است، گفت: در همین راستا، جمعیت مسلمانان جوان افغانستان تشکیل شد تا با این اهداف شوم مقابله کند.

صالحی خاطرنشان کرد: حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می داریم و از اشغالگری قدس شریف اعلام انزجار می کنیم چون زخمی بر قلب مسلمانان است و تنها راه موفقیت را وحدت در سایه علما، بزرگان دینی و امام خمینی(ره) محقق می دانیم.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف از روزسه شنبه با سخنرانی ۳۰ شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس آغاز شده و تا عصرامروز پنجشنبه ادامه دارد./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا