فرماندار قصرشیرین: تلاش معلمان در دوران کرونا نمونه بارز مجاهدت است


فرماندار قصرشیرین: تلاش معلمان در دوران کرونا نمونه بارز مجاهدت است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: تلاش و پشتکار و سخت کوشی معلمان در امر تعلیم و تعلم دانش آموزان به خصوص در شرایطی که کشور با ویروس کرونا مواجه است، نمونه بارز ایثار و مجاهدت است.

به گزارش ایرنا، مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در آیین تجلیل از ۲ معلم نمونه قصرشیرینی در عرصه فضای مجازی با گرامیداشت هفته تجلیل از مقام و منزلت معلمان، افزود: از بین ۴۰۰ معلم قصرشیرینی، ۲ معلم نمونه کشوری داشتیم در حالیکه استان کرمانشاه با ۱۳ هزار معلم، چهار معلم نمونه داشت که این برای قصرشیرین مایه افتخار است.

وی اظهار داشت: انتخاب معلمان نمونه در این شهرستان تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش را برای آموزش دانش آموزان نشان می‌دهد.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در یکسال گذشته و تعطیلی مدارس، چرخه آموزش در این شهرستان تعطیل نشد و این مهم با همت و اهتمام معلمان حاصل شد.

مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین نیز گفت: این ۲ معلم نمونه کشوری در این شهرستان در فضای مجازی تولید محتوا داشته‌اند و کار آنها از نمود بیشتری برخوردار بوده است.

احمد خدرویسی افزود: شهرستان قصرشیرین چهار هزار و ۵۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که در ۵۰ مدرسه این شهرستان در سال تحصیلی جاری تحصیل می‌کنند.

وی اظهار داشت: بسیاری از معلمان ما در شرایط سخت تدریس می‌کنند و نمی‌گذارند چرخه آموزش متوقف شود و برای تربیت دانش آموزانی که چرخ‌های فردای مملکت به دستان آنها می‌چرخد گمنام، تلاش می‌کنند.

او با بیان اینکه معلمان قصرشیرینی پای کار و دلسوز هستند، یادآور شد: تمام روستاهای ما برای استفاده دانش آموزان از امکانات فضای مجازی و شاد از شبکه اینترنت برخوردار است و در صورت نداشتن تبلت و یا تلفن همراه دانش آموزان می‌توانند از برنامه آموزشی تلویزیون استفاده کنند و یا بسته‌های آموزشی تهیه شده را از مدارس تحویل گرفته و از آموزش غیرحضوری برخوردار شوند.

در پایان از شهاب بخشی و فرشاد عباسی که معلم نمونه کشور شدند با اهدای هدایایی تجلیل شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام