فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهدای سلامت دیدار کرد


فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهدای سلامت دیدار کرد

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهیده مدافع سلامت نیروی دریایی ارتش حکیمه شبروا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دریادار حسین خانزادی در دیدار با خانواده شهیده والامقام حکیمه شبروا از شهدای سلامت منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، گفت: جانفشانی مدافعان سلامت همچون شهیدان دوران دفاع مقدس است که با از خودگذشتگی از مردم در برابر آسیب ها و مشکلات دفاع می کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار با تاکید بر نقش حیاتی مدافعان سلامت در برابر شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، افزود: وظیفه همگانی مسوولان کشور و ملت شریف ایران اسلامی، توجه به خانواده معظم شهدا بویژه شهدای مدافع سلامت است که با نثار جان خود جانی تازه را در کالبد بیماران گرفتار در بیماری منحوس کرونا می‌دمند.

دریادار خانزادی با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا، فرزندان خود را که از عزیزترین سرمایه‌های زندگی هستند، در راه حفظ سلامت جامعه ایران فدا کردند، افزود: جایگاه شهدای مدافع سلامت در کنار شهدای دوران دفاع مقدس است. چراکه هر دو برای حفظ جان مردم سرزمین ایرانی اسلامی جان خود را فدا کرده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خدمت به خانواده شهدا را امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم کسی که به پدران و مادران شهدا ارج نهد قطعا در پیشگاه الهی مورد رحمت قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: زمانی که دو موقعیت تاریخی یعنی جنگ تحمیلی و بحران کرونا را مشاهده می کنیم، شباهت بسیاری بین این دو برهه می بینیم، در جریان علمیات های ایران در دفاع مقدس بعضا تعداد مجروحان به بیش از ۳۰ هزار نفر می رسید و کادر درمان در خط مقدم بار سنگین حفظ جان رزمندگان اسلام را به دوش می کشیدند و امروزه نیز کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا دوباره با جانفشانی خود حماسه می آفرینند.

بر اساس این گزارش، شهیده مدافع سلامت حکیمه شبروا ۵۰ ساله اهل روستای حسن‌لنگی از توابع بندرعباس بوده و پس از ۲۷ سال خدمت صادقانه در بیمارستان حضرت سیدالشهدای منطقه یکم امامت نداجا، در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان به جان آفرین تقدیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری