امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی ندای روز قدس را به جهانیان برسانند


امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی ندای روز قدس را به جهانیان برسانند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان گفتند: امت مسلمان با اعتصام به ریسمان الهی و اجتناب از تفرقه به حول و قوه الهی باید ندای روز جهانی قدس را در شرایطی که امکان حضور وجود ندارد به مردم عالم رسانده و پایبندی خود را به آرمان آزادی قدس شریف تحکیم کنند.

به گزارش ایرنا متن پیام مشترک حجت الاسلام مصطفی محامی و احمد علی موهبتی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس که نسخه‌ای از روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده با اشاره به آیه ۸۲ سوره مبارکه مائده آمده است: بطور مسلّم دشمن‌ترین مردم نسبت به مومنان را یهود و مشرکان خواهی یافت.
۴۲ سال از ابتکار تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین هفته ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس می‌گذرد و گذشت این سال‌ها اقتدار رو به رشد جریان مقاومت به پرچمداری نظام جمهوری اسلامی ایران و ذلت و خواری رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش را به دنبال داشته است.
امروز مسلمانان عالم به‌خوبی دریافته‌اند که راه اصلی برای رهایی فلسطین از چنگال غاصبان، مقاومت بوده و این مقاومت همان مسیری است که ملت غیور ایران در برابر ظلم استبداد و جور استکبار طی کرد و درنهایت با شکست جنود شیطان ندای اسلام ناب محمدی(ص) را در عالم طنین‌انداز کرده و مقاومت همان رکن رکین مکتب شهید سلیمانی و خط‌مشی همه شهدای مسیر حق و حقیقت است که جلوه‌هایی از آن در روزهای اخیر لرزه بر اندام صهیونیست‌ها و حامیانش انداخته و نور امید را در دل مستضعفان عالم بویژه مردم مظلوم فلسطین به تلألؤ در آورده است.

امت مسلمان بویژه مردم عزیز سیستان و بلوچستان با درک این سخن حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «مساله فلسطین، مساله اول دنیای اسلام است» امسال نیز به فراخور شرایط و در فضاهای موجود، خشم انقلابی خود را علیه آمریکای جهانخوار، رژیم جنایتکار صهیونیستی و برخی سران خائن عرب ابراز دارند.
مردم شریف سیستان و بلوچستان امسال باوجود محرومیت از حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، فرصت استماع بیانات راهگشای مقام معظم رهبری فراهم‌شده که مطمئنا مسیر مقاومت را روشن‌تر و جان‌های تشنه معارف اسلام و انقلاب را سیراب خواهد نمود.
اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی‌های عزیز، یاد شهدای مسیر مقاومت را گرامی داشته و تجلی نهایی آرمان قدس و رهایی فلسطین را از خداوند مسئلت داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ