دیوید آلابا:/ در خلوتم گریه می کنم؛ جدایی از بایرن سخت است


دیوید آلابا:/ در خلوتم گریه می کنم؛ جدایی از بایرن سخت است

دیوید آلابا از همین حالا دلتنگ بایرن مونیخ و همه چیزهای وابسته به این باشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن چندی پیش اعلام کرد که در پایان فصل جاری این باشگاه را ترک خواهد کرد. در مورد آینده او گمانه زنی زیاد است ولی همه چیز حکایت از این دارد که او راهی رئال مادرید خواهد شد.

آلابا در بایرن به همه جام ها رسید ولی همواره گفته بود که دوست دارد بازی در اسپانیا را نیز تجربه کند.

دیوید آلابا:/ در خلوتم گریه می کنم؛ جدایی از بایرن سخت است

آلابا در مصاحبه جدید خود و در مورد جدایی از بایرن گفت:« هنوز مدتی کوتاه تا پایان فصل باقیمانده ولی صادقانه بگویم که این روزها به گذشته فکر می کنم و به دوران حضورم در بایرن مونیخ. سال های فوق العاده ای برایم بودند.

دلم برای هم تیمی ها، ورزشگاه، جو حاکم بر کمپ تمرینی و نیز شهر مونیخ که برای 13 سال خانه ام بود تنگ می شود. من دو سال بازیکن جوانان بایرن بودم و سپس به تیم اول اضافه شدم. نمی توان به سادگی این همه سال را فراموش کرد.»

دیوید آلابا:/ در خلوتم گریه می کنم؛ جدایی از بایرن سخت است

آلابا ادامه داد:« 13 سال در مونیخ زندگی کردم. 16 ساله بودم که از وین به مونیخ آمدم و در واقع نصف زندگی ام را در این شهر بوده ام و این خود گویای همه جیز است. پسرم همینجا متولد شده و مونیخ برایم همیشه شهری خاص است.

نمی گویم حتما اشک هایم را پس از آخرین بازی برای بایرن خواهید دید ولی طبعا در خلوت این کار را انجام خواهم داد. اخیرا در آخرین عکس تیمی در آلیانس آرنا به سختی احساساتم را کنترل کردم. خودم را در جایگاه جنوبی ورزشگاه تصور خواهم کرد و برای همیشه در قلبم می ماند چرا که وقتی نوجوان بودم، همیشه در این قسمت ورزشگاه بازی ها را از نزدیک می دیدم. بی نهایت از هواداران و حمایت های شان متشکرم.»

ترک بایرن:« جدایی سخت است ولی به آینده ای روشن فکر می کنم. از بایرن جدا می شوم و معتقدم باید در چالش جدید نیز موفق شوم و پیشرفت کنم. تصمیم من چیزی بر علیه باشگاه نبود. گفتم که بایرن همیشه در قلبم باقی خواهد ماند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...