امداد الهی همیشه با جبهه مقاومت است


امداد الهی همیشه با جبهه مقاومت است

یک فعال جهان اسلام و از علمای فوعه و کفریا در سوریه گفت: طرح‌های شیطانی آمریکا در حمایت اسراییل قطعا شکست خواهد خورد ، همانطور که در سوریه شکست خورد ، امداد الهی مانند شکست آمریکا در صحرای طبس ، همیشه با جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام سامر الحریری در همایش بین‌المللی شکست شیطان بزرگ" از صحرای طبس تا سرزمین قدس شریف"، اظهار کرد: آمریکا به دنبال این است که در فکر و نسل ما این ایده را بکارد که آمریکا پیام آور صلح است، اما سوریه با استقامتی که داشت این مسئله را ثابت کرد کسی که جزو محور حق است ما هستیم و طرح‌های آمریکایی جزء تفرقه چیزی را نداشته و سوریه این را ثابت کرده است که پیام آور صلح در منطقه، جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایسنا، سامر الحریری در مورد عادی‌سازی روابط با آمریکا و اسرائیل گفت: آمریکا همانطور که در صحرای طبس به اذن خدا شکست خورد، به یاری خدا همیشه این شکست او ادامه دار خواهد بود.

وی بیان کرد: طرح عادی سازی روابط کشورهای عربی با دشمن که در راس آن آمریکا وجود دارد، زاده افکار شیطانی آمریکا است که این مسئله قطعا شکست خواهد خورد و به یاری امام عصر(عج) ما پیروز خواهیم شد چراکه ما همواره در زمین جزو مستضعفین و ستم دیدگان بوده‌ایم. و اراده الهی بر پیروزی ما رقم خورده است.

وی افزود: بسیاری از کشورها از حقوق اولیه خود محروم و مشکلاتی داشته‌اند؛ آمریکا این کشورها را از لحاظ اقتصادی و رزق و روزی تحریم کرد و همه این اقدامات و سازو کارها برای این بوده که ما را به بیراهه بکشاند، اما ما بر اساس گفته آمریکا عمل نخواهیم کرد و همانند امام حسین(ع) خواهیم گفت: «هیهات من الذله».

این فعال جهان اسلام بیان کرد: ما در مواجه با نقش‌های استکباری و استعماری دشمن مقاومت کرده و هرگز کوتاهی نخواهیم کرد و در رابطه با طرح‌های آمریکایی باید بگویم که این طرح‌ها ادامه همان طرح‌های شکست خورده قبلی آمریکا است.

وی تصریح کرد: آمریکا با عادی‌سازی روابط به دنبال این است که اسرائیل را پیام آور صلح در منطقه جلوه داده و این طور نمایان کند که اسرائیل به دنبال جنگ افروزی نیست، اما واقعیت چیز دیگری است؛ آمریکا قصد دارد رهبران کشورها را اقناع کند تا مسئله فلسطین فراموش شود.

وی بیان کرد: همچنین سرپوشی بر روی قتل عام‌ها، نسل کشی‌ها و جنایت‌های اسرائیل در منطقه از دیگر اهداف شوم آمریکایی‌هاست؛ در صورتی که اقدامات اسرائیل نقطه عبرتی است.

سامر الحریری اظهار کرد: پیام آور صلح در منطقه، جمهوری اسلامی و هم پیمانان او است نه اسرائیل و در واقع کسانی که هیچ وقت زیر بار جور نرفته‌اند و جلوی استکبار مقاومت کرده‌اند لایق کلمه صلح هستند.

وی با اشاره به نقش گروهک‌های تروریستی و تکفیری در دو شهر فوعه و کفریا و نقش جمهوری سلامی در حمایت از مردم این دو شهر، گفت: مردم این دو شهر مردان خدا هستند، این دو شهر از وجود گروه‌های تروریستی رنج بسیاری برده‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از گام‌ها و نقشه‌های اسرائیل نفرت پراکنی مذهبی است، اما برادران اهل سنت در این منطقه تن به این مسئله ندادند، همین مسئله سبب شد گروهک‌های زیادی را ایجاد و تمام راه‌های رسیدن به این دو شهر را به طور کامل قطع کنند.

این فعال جهان اسلام ادامه داد: آب را بر مردم این دو شهر بستند و زندگی بر آن‌ها سخت شد و چند سال آنها را موشک باران کردند، اما مردم فوعه و کفریا با پایداری و مقاومت پاسخ محکمی به این دشمنی‌ها دادند.

وی خاطرنشان کرد: مردم فوعه و کفریا بیش از سه هزار شهید را تقدیم کردند و در بین کشته‌ها پیرمرد، زن، مرد و حتی نوزاد شیرخوار نیز وجود داشت، اما مردم تسلیم نشدند، مردم ندای لبیک یا حسین و یا زهرا سر می‌دادند و مطمئنا پشت سر این‌ها یاری خدا و کمک جمهوری اسلامی بود و ما به وسیله این‌ها توانستیم دشمن را شکست دهیم.

سامر الحریری ادامه داد: ما به کمک حزب الله توانستیم دشمن را به عقب برانیم؛ و جلو سقوط شهر و قتل عام مردم را بگیریم ، ما اعتقاد داریم که نصرت الهی با ماست و از آنجایی که محور حق همیشه پیروز است ما نیز پیروز خواهیم بود وامیدواریم با شکست باقی مانده گروه‌های تکفیری‌، آمریکایی در ادلب، سرزمینمان آزاد شود.

وی تصریح کرد: همانطور که تلاش‌های آمریکا برای ضربه زدن به ایران در صحرای طبس با شکست مواجه شد، به اراده الهی همین شکست در سوریه هم رخ داده و در سوریه هم دچار همین شکست شدند.

این فعال جهان اسلام بیان کرد: در سوریه با چندین جنگ روبرو بودیم چراکه حمله‌های آمریکا فقط از نوع جنگ سنتی نبود و ما از نظر فرهنگی هم در جنگ بودیم چراکه آمریکا مسئله وهابیت را به وجود آورده و قصد داشت سوریه را نابود کنند.

سامر الحریری بیان کرد: آمریکا گروهک‌های تکفیری را به وجود آورده و قصد داشت سوریه را دنباله روی خود کند، اما سوریه نپذیرفت و آمریکا فشار زیادی بر سوریه وارد کرد.

وی تصریح کرد: این گروهک‌های تروریستی که نام خدا را داشتند؛ ولی هیچ چیز از خدا و انسانیت نداشتند چراکه سر می‌بریدند، فیلم منتشر می‌کردند و آن را پخش می‌کردند و با این رویکرد به دنبال ضربه زدن به ما بودند، اما حقیقت این است که مقاومت سوریه پشتیبانی جمهوری اسلامی را به همراه داشت و این کمک به خاطر توجه رهبر ایران و همچنین حزب الله بود.

وی افزود: طرح‌های استکباری و استعماری آمریکا با شکست مواجه و واقعه طبس دوباره تکرار خواهد شد و پیروز این میدان مردمی هستند که پشتیبانی امام عصر(عج) و امام خامنه‌ای را دارند، مردمی که پیرو خط حضرت محمد(ص) و اهل بیت(ع) هستند و این امت امتی هستند که محور حق و پیروز میدان هستند.

سامر الحریری اظهار کرد: آمریکا از نظر تاریخی همواره به دنبال این بوده که بر خاورمیانه سیطره داشته و آن را در دنیا گسترش دهد و برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نکرده و حتی با راه‌های ممنوع که انسانی نیستند از انواع جنگ‌ افزارها به دور از انسانیت استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تنها حق‌طلبان و حق‌خواهان محور صلح در جهان هستند که جمهوری اسلامی در این زمینه پیشتاز است و به یاری خدا این حق همواره پیروز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !