پهلوگیری کشتی حامل شکر در بندر شهید بهشتی چابهار


پهلوگیری کشتی حامل شکر در بندر شهید بهشتی چابهار

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، عملیات تخلیه و بارگیری کشتی حامل کالای اساسی شکر و گندم و انتقال به مقاصد مصرف بصورت 24 ساعته در بندر چابهار در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان؛ حسین شهدادی با اشاره به اینکه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور ضرورت و رسالت دستگاه های دولتی در ایام ماه مبارک رمضان است اظهار کرد: علیرغم محدودیت هایی که برای انجام عملیات تخلیه و بارگیری و انتقال کالا در شرایط کرونا و محدودیت های کرونایی وجود دارد، تخلیه و انتقال کالا با هدف تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور بصورت ۲۴ ساعته در بندر چابهار در حال انجام است.

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا یک فروند کشتی حامل شکر خام در بندر شهید بهشتی پهلوگیری کرده و بلافاصله عملیات تخلیه و بارگیری به مقاصد مصرف انجام شد.

وی افزود: علاوه بر تخلیه کالاهای اساسی، انتقال کالا خصوصا گندم و نهاده های دامی از مبدا بندر چابهار با حداکثر ظرفیت صورت می پذیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی