اجرای پویش همسفره با محرومین در پرتو مهر بنیاد نیکوکاری رایحه 


اجرای پویش همسفره با محرومین در پرتو مهر بنیاد نیکوکاری رایحه 

فرزاد میرشکاری گفت: با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه هم زمان با ماه مبارک رمضان پویش همسفره با محرومین در جنوب کرمان برگزار شد.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه هم زمان با ماه مبارک رمضان پویش همسفره با محرومین در جنوب کرمان برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج افزود: در راستای اجرای این پویش از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از یکهزار پرس غذای گرم و تعداد یکهزار و ۵۰۰ نان محلی (کرسوکی) بین خانوارهای نیازمند ساکن ۱۰ روستا توزیع شد.


وی بیان کرد: در پویش همسفره با محرومین، نیازمندان ساکن ۷ روستا از توابع شهرستان کهنوج و ۳ روستا از توابع شهرستان منوجان اطعام شدند.


میرشکاری ابراز کرد: این پویش در روستاهای دهکهان، بارگاه، بندکوه، آب باریک، دهاران، رضاآباد و امیر آباد از توابع شهرستان کهنوج و همچنین در روستاهای بجگان، حسین آباد و ماه کنگان از توابع شهرستان منوجان اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج ادامه داد: هر پرس غذای توزیع شده به ارزش ۳۰ هزار تومان شامل چلوگوشت، زرشک پلو، جلو جوجه کباب و خورشت قیمه بوده که در ظروف یکبار مصرف بسته بندی شده و درب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی اظهار کرد: برای پخت و توزیع غذای گرم و نان محلی از ظرفیت بانوان عضو کانون فاطمه ها استفاده شد، این بانوان طی سال های گذشته با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه توانستند کسب و کار خانگی راه اندازی کرده و به درآمد پایداری دست یابند.


میرشکاری یادآور شد: تعداد ۳۰ نفر از بانوان دهکهانی با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه ظرف ۳ سال گذشته صاحب مشاغل خانگی و درآمد ثابت شده اند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج ضمن تشکر از بنیاد نیکوکاری رایحه و حامیان این بنیاد، تاکید کرد: بنیاد نیکوکاری رایحه برای اجرای پویش همسفره با محرومین اقدام به جمع آوری کمک های مومنانه خیرین و حامیان این بنیاد کرده تا بتواند از سفره های خالی محرومین این مناطق حمایت کند.


وی با بیان این مطلب که بنیاد رایحه در حال گسترش فعالیت های خیرخواهانه خود در دیگر نقاط جنوب کرمان است، اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی شد تا به بهانه پویش همسفره با محرومین به نیازمندان دیگر روستاها نیز کمک کرد چرا که قبلا بیشتر فعالیت های خیرخواهانه بنیاد رایحه به دهکهان اختصاص داشت.


میرشکاری در خاتمه عنوان کرد: چنانچه بنیاد رایحه بخواهد برنامه های کارآفرینی و اشتغالزایی محرومین را در دیگر روستاهای جنوب کرمان اجرا کند قطعا برای اجرای این طرح از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بهره می گیرد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر