اجرای طرح سفره مهربانی در 40 روستای دوره افتاده رودبار جنوب 


اجرای طرح سفره مهربانی در 40 روستای دوره افتاده رودبار جنوب 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در تداوم فعالیت های جهادی کانون شهید باکری در ماه مبارک رمضان، هم زمان با لیالی قدر طرح سفره مهربانی در سطح 40 روستا برگزار شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم فعالیت های جهادی کانون شهید باکری در ماه مبارک رمضان، هم زمان با لیالی قدر طرح سفره مهربانی در سطح ۴۰ روستا برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این طرح هم زمان با لیالی قدر و با هدف اطعام نیازمندان روزه دار ساکن روستاهای محروم و دور افتاده در افطار و سحرهای این شب های با عظمت اجرا شده و در راستای اجرای طرح سفره مهربانی، بیش از ۸ هزار پرس غذای نذری پخت و توزیع شد.


وی بیان کرد: همچنین تعداد ۳۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: علاوه بر این نیز به همت بچه های مسجدی عضو گروه جهادی کانون شهید باکری تعداد ۱۰۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند ساکن روستاهای محروم و کوهستانی رودبار جنوب توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت های جهادی کانون شهید باکری برپایی مجلس عزای امیرالمؤمنین علی (ع) بود که به همت بچه های مسجدی و طلاب حوزه علمیه در ۴۰ روستا برگزار شد.


وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، این مجالس در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: این مراسم که هم زمان با سالروز شهادت آن حضرت برگزار شد همراه با سخنرانی در باب فضائل حضرت علی (ع) و سبک زندگی آن حضرت و مداحی بود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید