600 میلیارد ریال به حوزه راه روستایی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت 


600 میلیارد ریال به حوزه راه روستایی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت 

یاسوج- ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 600 میلیارد ریال به حوزه راه روستایی این استان در ردیف بودجه سال 1400 استان اختصاص داده شد. 

کیامرث حاجی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این ۳۴۰ میلیارد ریال نیز به حوزه آب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در ردیف بودجه سال ۱۴۰۰ استان اختصاص یافته است.

وی افزود: وضعیت آسفالت، ترافیک و مبلمان شهری در کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه یاسوج چندان مطلوب نیست و شهرداران استان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرداری‌ های این استان در حوزه ترافیک کم کاری کرده اند، بیان کرد: ۷۰ درصد اعتبارات ارزش افزوده باید صرف زیرساخت ‌های شهری شود.

حاجی زاده عنوان کرد: دلایلی شامل ورود بی رویه نیروهای انسانی غیرمتخصص به شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد، انباشت نیرو و بی توجهی به ایجاد درآمد ثابت و پایدار موجب شده که شهرداران این استان متکی به اعتبارات ارزش افزوده‌ باشند.

وی ابراز داشت: سال ۱۴۰۰ اولویت اختصاص اعتبارات ارزش افزوده با آن دسته از شهرداری‌ های کهگیلویه و بویراحمد است که آن را در حوزه زیرساخت و ترافیک هزینه کنند.

حاجی زاده بر لزوم پیگیری طرح جامع شهر یاسوج تأکید کرد و گفت: بر اساس این طرح شهرهای مادوان و سرآبتاوه به یاسوج ملحق می شوند و با حذف تقاطع حادثه ‌خیز مهریان اوضاع نابسامان آن نقطه نیز بهبود می ‌یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی