مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا اعلام شد


مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا اعلام شد

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در این استان 31 اردیبهشت ماه 1400 است. 

احد جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون صلاحیت ۷۹ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت اجرایی بخش ها بررسی شده و ۲۱ درصد مابقی نیز در حال رسیدگی است.

وی افزود: سه هزار و ۵۶۳ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت و ۲۹ نفر نیز رد صلاحیت شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیأت نظارت بخش ها نیز در حال رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و عشایر در این استان است.

جمالی عنوان کرد: تاکنون صلاحیت ۲۳ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت نطارت بخش ها بررسی شده است.

وی ابراز داشت: صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت اجرایی استان بررسی شد که ۱۴ نفر رد صلاحیت شدند.

جمالی گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت نظارت شهرستان ها نیز ۵۶ نفر رد صلاحیت شدند.

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخابات شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام