پویش مومنانه ملت ایران در کمک به نیازمندان در دنیا بی‌نظیر است


پویش مومنانه ملت ایران در کمک به نیازمندان در دنیا بی‌نظیر است

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور به توصیه رهبر معظم انقلاب، گفت: این حرکت‌های عام المنفعه در تمام دنیا بی‌نظیر است و در هیچ کشوری به اندازه ایران مردم به فریاد یکدیگر نرسیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت‌الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در حاشیه مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی تحت عنوان سفره‌ای به وسعت ایران در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: در پویش مومنانه مردم حضوری گسترده داشتند و در کنار مردم گروه های جهادی، سپاه، ارتش، کمیته امداد، اوقاف و آستان قدس رضوی در این حرکت خیر خواهانه به یاری نیازمندان شتافتند.

وی تاکید کرد: یقینا تشکر اصلی را خداوند از شما به عمل می آورد، اما به حسب ظاهر مطمئن باشید مردم قدردان این حرکت مومنانه هستند.

آیت الله علما پویش مومنانه را ابتکار مقام معظم رهبری دانست و افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی به عنوان مبتکر پویش مومنانه اعماق جامعه را مورد واکاوی قرار داده اند تا به این تصمیم اساسی رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خدمت به محرومان را از بالاترین اعمال دانست و اظهار امیدواری کرد عموم مردم متمکن در این امر خیر شرکت نمایند.

مرحله چهارم سفره مهربانی و پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» همراه با تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند توسط خادمان رضوی کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم‌ (ص) استان و خادمان امام هشتم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از هشت هزار بسته در این مرحله توزیع شده است و در روزهای آینده به پایان می‌رسد، گفت: ارزش تقریبی هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است و لازم به ذکر است که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان توسط خادم‌یاران جمع‌آوری شده است که نشان عشق و ارادت آنها به امام هشتم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس