مشاور رییس‌جمهوری از عملیات اجرایی ورزشگاه کریکت چابهار بازدید کرد


مشاور رییس‌جمهوری از عملیات اجرایی ورزشگاه کریکت چابهار بازدید کرد

چابهار - ایرنا - مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از نزدیک روند اجرایی ساخت ورزشگاه چهار هزار نفری کریکت چابهار را مورد ارزیابی قرار داد. این ورزشگاه قرار است امسال افتتاح شود.

به گزاررش ایرنا، حمیدرضا مومنی عصر پنجشنبه در ادامه سفر خود به منطقه آزاد چابهار از ورزشگاه چهار هزار نفری کریکت واقع در دهکده ورزشی پیل‌بند بازدید کرد و از نزدیک روند اجرای این پروژه را بررسی کرد.

عبدالباسط میرکازهی مدیر عمران و طرح‌های زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در این بازدید گفت: امسال ورزشگاه چهار هزار نفری کریکت این منطقه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گفته وی، در این ورزشگاه ۲ محل ( شرقی و غربی ) به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع برای استقرار تماشاچیان درنظر گرفته شده است.
مدیر عمران و طرح‌های زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به امکانات مجموعه ورزشی کریکت بیان داشت: ۲ سالن بدنسازی و فضاهایی همچون اتاق مربیان، رختکن، سرویس‌های بهداشتی، استراحتگاه همراهان تیم‌ها و اتاق کمک‌های اولیه و معاینات پزشکی برای هر یک از تیم‌های کریکت ازجمله امکانات این مجموعه ورزشی است.
میرکازهی با بیان اینکه در ورزشگاه کریکت چابهار امکانات ویژه‌ای برای حضور معلولان درنظر گرفته شده است گفت: استراحتگاه مجریان مسابقات، اتاق مانیتورینگ، اتاق تست دوپینگ، رختکن، استراحتگاه و دوش داوران ازجمله امکانات موجود در این ورزشگاه خواهد بود.

زمین چمن کریکت چابهار به شعاع ۸۷ متر و مساحت ۲۴ هزار مترمربع در دست احداث است.

حمیدرضا مومنی دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در نیمه ابتدایی فروردین‌ امسال به منطقه آزاد چابهار سفر کرده بود امروز (پنجشنبه) نیز برای بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و گردشگری در قالب سفری ۲ روزه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده تا روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس