برگزاری احیا آخرین پنجشنبه ماه رمضان در کانون «پیمان غدیر» جهرم


برگزاری احیا آخرین پنجشنبه ماه رمضان در کانون «پیمان غدیر» جهرم

آیین احیا و شب زنده داری آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جهرم، به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر»، آیین احیا و شب زنده داری در پنجشنبه های ماه رمضان برنامه ریزی و برگزار شده است.

این برنامه با حضور مومنان روزه دار و اهالی مسجد هر هفته پنجشنبه شب ها برگزار و بچه های مسجد میزبان روزه داران در برگزاری این ویژه برنامه ها بودند.

در آخرین پنجشنبه از ماه مبارک رمضان نیز این محفل معنوی با برگزاری برنامه های مختلف برگزار می شود که از جمله آن قرائت دعای زیبای «ابوحمزه ثمالی» است.

در این مراسم حجت الاسلام «حمید رضا قناعتیان» و «محسن ذاکری» از مداحان و ذاکران اهلبیت (ع) به قرائت این دعای دلنشین می پردازند.

آیین معنوی احیا و شب زنده داری در آخرین پنجشنبه از ماه مبارک رمضان به همت بچه های مسجد و از ساعت 12 شب به مدت 2 ساعت در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» برگزار می شود.

از شرکت کنندگان در این محفل معنوی خواسته شده با توجه به شرایط نارنجی جهرم از لحاظ وضعیت بیماری کرونا، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک حضور پیدا کنند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟