جام «دارت» ویژه ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد


جام «دارت» ویژه ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان از برگزاری جام «دارت» یادواره شهید «قاسم سلیمانی» همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: وجود «خانه دارت» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، زمینه را برای برگزاری مسابقه های جذاب ویژه بچه های مسجد مهیا کرده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: ماه مبارک رمضان نیز بهانه ای شد تا بچه های مسجد با برگزاری جام «دارت»، یک رقابت جذاب و دیدنی همراه با رفاقت و دوستی را رقم بزنند.

وی بیان کرد: این مسابقه با یاد و نام سردار رشید اسلام «شهید قاسم سلیمانی» به اجرا در آمده و یاد و خاطره این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر در جریان برگزاری این دوره از مسابقه گرامی داشته شده است.

گواهیان با اشاره به اینکه جام «دارت» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ویژه گروه سنی بزرگسالان برگزار شده است، عنوان کرد: اعضای شرکت کننده در این مسابقه را دانش آموزان کلاس دهم به بالا تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: تیم های تشکیل شده در جریان این دوره از مسابقه «دارت» در قالب گروه های 2 نفره با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان نیز به تیم برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های ورزشی در میان بچه های مسجد، نشاط، سرزندگی و طراوت را به آنها تزریق می کند، تصریح کرد: ایجاد رقابت سالم، تقویت روحیه کار جمعی و تلاش برای تربیت نسل با نشاط مسجدی و... از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی در این کانون فرهنگی و هنری بوده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به تندرستی و سلامت علاوه بر تقویت روحیه دینی و مذهبی از اولویت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، عنوان کرد: این مهم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به خوبی در حال انجام شدن است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!