اعلام خشم و انزجار نسبت به رژیم صهیونیستی در فضای مجازی


اعلام خشم و انزجار نسبت به رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

امام جمعه ملایر به اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی اشاره و مطرح کرد: با توجه به برکناری دولت ترامپ به عنوان یکی از حامیان سرسختانه رژیم صهیونیستی، سست شدن جایگاه این رژیم در منطقه و حتی در بین کشورهای عربی و نیز آشفتگی وضعیت داخلی شهرک های اشغالی علیه نتانیاهو و درخواست دستگیری و محاکمه او، مردم بدانند که این...

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: مسئله قدس، مسئله اسلام است و قدس به تعبیر امام خمینی(ره) ، پاره تن اسلام است و مسئله ای نیست که بتوانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم چراکه فلسطین آرمان همه آزادیخواهان و مسلمانان عالم است.

وی با بیان اینکه فلسطینی ها را از فلسطین بیرون کردند و افرادی اجاره نشین و عاریه ای را در منطقه ای که اصالتا از آن فلسطینی ها بود، سکنی داده و ظالمانه غصب کردند، گفت: ایستادگی در مقابل ظالمان و دشمنی با آنها و نیز حمایت از مظلومان، سفارش امیرالمؤمنین در وصیت نامه خود به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) بوده است. قرآن کریم نیز به مهربانی در بین خود و ایستادگی در مقابل کفار تأکید می کند.

وی تصرف خاک سرزمین فلسطین را مسئله جهان اسلام دانست که باید به آن نگاه سیاسی و اعتقادی داشت و افزود: این یک مسئله تاکتیکی نیست بلکه به عنوان یک مسئله اعتقادی و فطری، یادآور لزوم ایستادگی انسان در مقابل غاصبان است و با اینکه امسال به علت شرایط کرونایی حاکم بر کشور، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود اما همچنان خشم و غضب ایمانی مردم بر علیه رژیم صهیونیستی پا بر جا است.

برقراری با تأکید بر وجود نفرت و انزجار مردم از جلادان کودک کش رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: امسال همه ما انزجار خود از رژیم صهیونیستی را به صورت یک هشتگ در فضای مجازی به امید ریشه کن شدن بساط این جلسومه فساد از منطقه، اعلام می کنیم.

امام جمعه ملایر ادامه داد: با توجه به برکناری دولت ترامپ به عنوان یکی از حامیان سرسختانه رژیم صهیونیستی، سست شدن جایگاه این رژیم در منطقه و حتی در بین کشورهای عربی و نیز آشفتگی وضعیت داخلی شهرک های اشغالی بر علیه نتانیاهو و درخواست دستگیری و محاکمه او، مردم بدانند که این رژیم از بین رفتنی است.

وی به راهپیمایی بیش از ۷۰ هزار نفر از فلسطینی های کرانه باختری علیه رژیم صهیونیستی طی دو هفته اخیر اشاره و اظهار کرد: به تعویق انداختن انتخابات مجلس قانونگذاری، ریاست جمهوری و مجلس ملی توسط محمود عباس و با همکاری صهیونیست ها به علت نگرانی از بابت سرکار آمدن گروه مقاومت، نشان دهنده آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی است و همه ما باید در این فروپاشی سهیم باشیم.

برقراری مطرح کرد: حفظ و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی در روز قدس که امسال از طریق فضای مجازی به صورت پررنگ و باشکوه دنبال خواهد شد، آغاز سهیم بودن در براندازی حاکمیت غصبی این رژیم است و به تعبیر قرآن کریم هر عملی که دشمنان را غضبناک و وادار به عقب نشینی کند، یک عمل صالح است.

امام جمعه ملایر در پایان خاطرنشان کرد: ملت غیور و بیدار ایران با حمایت از مظلومین عالم، طومار رژیم صهیونیستی و اربابش آمریکای جنایتکار و دیگر نوچه هایش را در آینده نه چندان دور در هم می پیچد و آنها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت که این سرنوشت همه ظالمان در طول تاریخ بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک