پرچم فلسطین در خراسان جنوبی به اهتزاز در می‌آید


پرچم فلسطین در خراسان جنوبی به اهتزاز در می‌آید

بیرجند - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با روز جهانی قدس، پرچم کشور مظلوم فلسطین در خراسان جنوبی به اهتزاز در می‌آید و سرودهای مقاومت از ماذنه مساجد پخش می‌شود.

حجت الاسلام احمد ملایی روز پنجشنبه در آستانه روز قدس به رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در کشور مراسم راهپیمایی روز قدس امسال چه به صورت سنواتی و پیاده و چه به صورت خودرویی برگزار نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به این شرایط برنامه‌های روز قدس در رسانه‌ها و فضای مجازی تبیین می‌شود و در خراسان‌ جنوبی یک برنامه محوری با حضور تعداد محدودی از مسوولان استان امروز در حسینیه جماران بیرجند برگزار و به طور زنده از شبکه خاوران پخش شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین به صورت نمادین پرچم قدس در میادینی که به نام قدس نامگذاری شده است، به اهتراز درخواهد آمد و راس ساعت ۱۲ روز قدس سرودهای مقاومت از بلندگوهای مسیرهای راهپیمایی هر سال و ماذنه مساجد طنین‌انداز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری حل مساله فلسطین و ریشه‌کنی غده سرطانی رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان اولویت اول جهان اسلام است گفت: رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست هم دشمن درجه یک مسلمانان است و هم برای کشور ایران که در یک سال گذشته به صورت مستقیم و عیان مشکلاتی را از جمله حادثه نطنز و ترور شهید فخری‌زاده ایجاد کرده است.

حجت الاسلام ملایی با اظهار تاسف از عادی‌سازی ارتباط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی گفت: در مقابل شکست معامله قرن توسط اراده ملت‌های مسلمان را در سال قبل شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امسال با توجه به تصمیمات کشوری و ابلاغیه‌ها هیچ تجمع بزرگ و راهپیمایی خودرویی نخواهیم داشت اما برنامه‌هایی با شعار «آزادی قدس نزدیک است» و در فضای مجازی با تبیین برنامه‌ها با هشتک «#قدس_شریف_نزدیکیم» و «#القدس_اقرب» پیش‌بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به نبود راهپیمایی روز جهانی قدس، برنامه استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری در روز جمعه از طریق شبکه‌های مختلف رسانه ملی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به گرامیداشت روز قدس در بستر رسانه و فضای مجازی گفت: پخش سرودهای مقاومت از ماذنه‌های مساجد با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری وبینارها و اجرای سرودهای میدانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...